IFA GPC 2019: Neymar segítségével tarolna az európai tévés piacon a TCL

Az IFA GPC 2019 konferencián kiemelt szerep jutott világ egyik legnagyobb televíziógyártójának a TCL-nek is. A kínai konszern munkatársai elárulták, hogy az elmúlt években nagyon dinamikus növekedést produkáltak Európában. 2018-ban 10 százalékos piaci részesedést szereztek Franciaországban, ami a TCL egyik előretolt hídfőállása, hiszen több, mint tíz éve megszerezték az egykor francia Thomson márka névhasználati jogát, és övék egy másik egykori nagy francia cég is, az Alcatel.

Ezen kívül egy másik fontos régióban, Németországban is nagyon odatették magukat, hiszen 50 százalékos bővülést produkáltak, és az Egyesült Királyságban is megvetették a lábukat. A vállalat 2017 óta Magyarországon is jelen van, bár a jelenlétük még alig érzékelhető, viszont a terveik szerint az elkövetkező egy-két évben nagyon megnyomnák a kelet-európai színteret, és megkezdik a terjeszkedést a Balkánon is.

A vállalat fő célja, hogy 2022-re a harmadik pozíciót szerezze meg Európában a televíziós- és az audio piacon is. Ennek érdekében létrehoztak 10 nagy értékesítési pontot a kontinensen, és egy kutatás-fejlesztési központot is Lengyelországban, ahol az európai felhasználók elvárásait vizsgálják többek között, és az ő igényeikkel kapcsolatos szolgáltatásokon, funkciókon dolgoznak. A cég munkatársainak elmondása szerint ez lehet a siker egyik kulcsa, hiszen azt tapasztalták, hogy sokszor egyszerűen mást várnak a termékektől a kínai, indiai, ausztrál, észak-amerikai és európai fogyasztók. A célok elérése érdekében a konszern komoly összegeket költ a márka népszerűsítésére is. Ennek érdekében megállapodtak a világ egyik legnépszerűbb focistájáva, a Paris Saint Germain csapatában játszó brazil Neymarral, aki a TCL globális nagyköveteként is tevékenykedik.

  • Kapcsolódó cégek:
  • TCL

Azóta történt