Saját maguk intézik a bevásárlást az AI-val turbózott háztartási gépek

Hirdetés

Az LG Electronics bejelentette, hogy Berlinben, a 019-es IFA-n mutatja be új, az európai piacokra szánt ThinQ háztartási gépeit, amelyekben immár elérhető az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása, a Dash Replenishment (ADR). Az LG mesterségesintelligencia-megoldásaival felvértezett háztartási eszközök az ADR révén intézik a felhasznált, fogyóban lévő mosó- és tisztítószerek online utánrendelését és házhoz szállíttatását az Amazonról. Azzal, hogy gondoskodnak saját ellátásukról, a berendezések a teljesen automatizált okosotthon kényelmét kínálják a felhasználóknak. Az integrált ADR-szolgáltatás egyes európai piacokon — köztük Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban — elsőként az idén ősszel piacra kerülő LG ThinQ mosó- és mosogatógépekben lesz elérhető.



[+]

Az erre alkalmas LG okos mosó- és mosogatógépeken a felhasználók az LG ThinQ alkalmazáson keresztül, a saját Amazon felhasználói fiókjukat használva kezelhetik az ADR szolgáltatásait. A szükséges beállítások elvégzése után az LG okoskészülékei — a működés során felhasznált mennyiségek alapján — automatikusan jelzik az ADR számára, hogy időben rendelje meg és szállíttassa házhoz az előzetesen kiválasztott típusú mosó- és mosogatószereket, öblítőket, így papíron nem fordulhat elő, hogy ezekből kifogynak az otthoni készletek. Az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása hamarosan az LG ThinQ hűtőkben és légtisztítókban is elérhető lesz.

Az európai piaci bevezetésre azt követően kerül sor, hogy az Egyesült Államokban már  bemutatkoztak az ADR-szolgáltatást nyújtó LG háztartási gépek. Az Amazon mellett az LG más mesterségesintelligencia-szolgáltatókkal — köztük a Google-lel és a Yandexszel — is együttműködik azért, hogy az Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában forgalmazott okos háztartási eszközei még több kényelmi funkciót kínáljanak a felhasználóknak.

 

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények