Innovatív-e egy termék, ha mindegyik az? Hányan lehetnek piacvezetők egy kategóriában? Van-e olyan technológiai megoldás, amely tényleg a jövőből érkezik? Vajon mennyire állják meg a helyüket az IT-marketingben alkalmazott fogások, ha a piaci környezet gyorsan változik, a termékek életciklusa folyamatosan rövidül és a vásárlási és termékhasználati szokásainkat számítógépek elemzik?
A Kreatív és az IBM most meghirdetett játékában az évszázad marketingközhelyeit keresi. A verseny fődíja egy iPad Mini, egy wellnesshétvége és egy egyoldalas hirdetés a Kreatívban. Pályázni egy marketingközhellyel lehet, amit régen ugyan tanítottak, de mára már vállalhatatlanná vált.
Mit várnak a pályázóktól?
Egy, vagy többmondatos
- klasszikus, de már elavult idézetet egy nyugalmazott marketinggurutól
- agyonszajkózott, de kétes értékű mondást a szakirodalomból vagy a sajtóból
- elterjedt marketinglózungot vagy üres bullshitet egy preziből vagy előadásból
Nem kötelező, de a pályázók küldhetnek a mondat mellé személyes történetet, amelyből kiderül, hogyan vették fel a harcot egy marketingközhellyel, vagy az old school gondolatra válaszolhatnak az eredeti vicces kicsavarásával is. A játékba nem konkrét cégek vagy márkák szlogenjeire, reklámanyagaira való reflexiókat várnak, hanem a marketing, reklám, pr területén legjellemzőbb lózungokat.
A pályázatokat a hirek@kreativ.hu címre „Közhely” tárggyal 2014. október 6-ig várják. Az e-mailben szerepelnie kell a pályázó és munkahelye nevének, titulusának és mobilos elérhetőségének.
Az eredményhirdetés október 21-én, az IBM Magyarország budapesti Business Connect konferenciáján lesz, a Bálnában.
A fődíj:
- az IBM felajánl egy 32 GB-os iPad Minit
- a Kreatív egy két főre, két éjszakára szóló félpanziós wellness hétvégét az Amira Boutique Hotel Wellness & Spa Hévízben
- és a Kreatív magazinban egy egyoldalas bemutatkozási lehetőséget
A feltételekről részletesen a játék weboldalán lehet olvasni.