A Google tervei szerint AI-képességekkel ruházza fel a virtuális asszisztensét, így utóbbi újabb feladatokat tud majd elvégezni. A Bard tudásának integrálásával személyre szabott segítséget nyújthat majd mobilon is a virtuális asszisztens, generatív képességek mellett.
Hirdetés
Az ígéretek szerint néhány egyszerű kérdéssel egy teljes feladat végrehajtható lesz az Asszisztensen keresztül. A verseny továbbra is nagy, hogy a meglévő termékekbe generatív AI-t építsenek, a Meta, az Amazon és a Microsoft is magas fokozatra kapcsoltak.
Az új Google Asszisztens egyébként a mobil kameráját és mikrofonját is eléri majd, továbbá képekkel és hanganyagokkal is etethető lesz a nagy nyelvi modell, hogy hatékonyan válaszoljon a kérdésekre. Bevételt termelő funkciókat azonban nem kap, mert a Google még mindig tanulási fázisban van a generatív AI-val, és remek használati élményt akarnak elérni. Általános megjelenésről még nincs szó, de a szerződött tesztpartnerek hamarosan mindent megkapnak.
AI-tartalmak a Facebookon és a Messengeren
Lép a Meta is, amely a generatív AI-eszközöket minden hirdető számára elérhetővé teszi, így jöhetnek a Facebookra és a többi platformra az AI-segítséggel gyártott tartalmak, hátterek, szövegek. A teszteléseket májusban kezdték, a teljes eszköztár közzétételét jövőre fejezik be.
Ez a Facebook és az Instagram első nagy áttörése a generatív AI irányába. A múlt héten pedig jelezték, hogy a cégek hamarosan AI segítségét kérhetik az üzenetküldésekhez Messengeren és WhatsAppon.
Új dolgozót toboroz az AI a LinkedInről
A LinkedIn sem marad ki, így AI-funkciókat épít az alapszolgáltatásaiba. A toborzók AI segítségével, természetes kérdésekkel találhatnak majd új dolgozókat, továbbá a marketingesek néhány kattintással tudnak majd reklámkampányokat készíteni.