Fekete hivatkozásokat tesztel a Google

A keresési találatokat megfosztanának minden színtől, a már meglátogatott oldalak pedig szürkék lennének.

Péntek óta kísérletezik a keresőóriás a színek hiányával, azaz a fekete hivatkozásokkal. A Google találati listájában mindig is kékek voltak a meglátogatható oldalak linkjei, a már látottakat pedig lilára festette a vállalat.

Feketék lettek az URL-ek
Feketék lettek a linkek [+]

Bár a változtatás ötletére már most rengeteg kritika érte a céget azoktól, akik bekerültek az A/B teszt sötét oldalára, de itt érdemes megjegyezni, hogy 2008 végén a kék 41 árnyalatával próbálkozott a Google, mire megtalálta identitását.

A Google keresőjét naponta 3,5 milliárdszor használják az emberek világszerte, ha pedig sikerül valamilyen újítással akár csak egy nagyon kis részüket rávenni arra, hogy reklámra is szívesebben kattintsanak, akkor a vállalat nagyot nyer az ötleten. Egyelőre úgy tűnik, hogy a kísérletbe bevont felhasználók nem repesnek az örömtől.

Azóta történt

Előzmények