Divatipari felvásárlással nyit a fiatalok felé az Etsy

1,6 milliárd dollárért cserébe kerül az Etsy kezébe a Depop. A Z-generáció tagjait szeretné elcsábítani a vállalat.

Az Etsy tájékoztatója szerint a vállalat felvásárolja a Z-generációs ügyfelekre koncentráló Depop divartipari kereskedőcéget, 1,63 milliárd dollárért.

A felvásárlással a fiatal vásárlókat szeretnék magukhoz kötni, továbbá a vintage- és a használatruhák piacán is erős szereplővé válni.

A világjárvány alatt az Etsy eladásai is megnőttek, a Depop kapcsán pedig úgy vélik, hogy a Z-generációs fogyasztók egyik kedvence. Arra számítanak, hogy sokan előnyben részesítik majd az ilyen platformokat a hagyományos plázákkal és kereskedésekkel szemben, a Z-generációt pedig trendteremtőnek tartják.

Az egy évtizede, Simon Beckerman által alapított, londoni Depop több mint 26 millió felhasználóval rendelkezik, több mint 147 országból. Vásárlüik 90 százaléka 26 év alatti, a Z-generáció tizedik legnépszerűbb vásárlási oldala ez Amerikában, a cég szerint.

Azóta történt

Előzmények