Budapesten bővít az Avaya

Jelentősen bővíti budapesti ügyfélszolgálati központját a kommunikációs rendszereket és megoldásokat gyártó és forgalmazó amerikai Avaya, így 2005 első negyedévében már teljes európai – közel-keleti – afrikai régiót innen szolgálhatják ki – írja a Világgazdaság.
A bővítés financiális és létszámbali mértékéről egyelőre nem nyilatkozott a cég. Rohály Gábor, az Avaya Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója azt azonban elmondta, hogy a legnagyobb mértékben a budapesti központ tudta javítani teljesítményét az elmúlt évben, részben ezért esett rá a választás egy indiai és egy egyesült államokbeli központ mellett. Az Avaya jelenleg 23 ügyféltámogató központot üzemeltet szerte a világon.

Hirdetés

Szakmai előadások és koncert: így ünnepli 20. születésnapját a RelNet Kft.

PR Az IT-biztonsági, hálózati és menedzsment megoldások integrálására és támogatására szakosodott disztribútor vállalat az évek során példaértékűvé vált RelNet Partnernapon színvonalas szakmai előadásokkal és szórakoztató programokkal várja a vendégeit – akár az IT Café olvasóit - a Normafa Rendezvényházba.

Azóta történt

Előzmények