Hirdetés

A világ első LCD-TV-je – nőknek


A Sony a mai napon indította útjára az Egyesült Államokban az új, Bravia LCD-termékvonal reklámkampányát – egy olyan termékét, amelynek sikerében elsősorban a női vásárlókra számít az elektronikai cég. A Bravia modellekben ezért a nagy kijelző mellett különös hangsúlyt kaptak a tetszetős vonalak.

Hirdetés

A Sony azért döntött az új értékesítési koncepció mellett, mert felméréseik szerint a high-end szórakoztató elektronikai termékek megvásárlása – pontosabban a vásárlásról történő döntéshozatal – korántsem annyira férfiak által dominált, mint azt korábban hitték, illetve, mint azt a hasonló termékek reklámjaiból gondolnánk.


Szó, ami szó, valóban nem sikerült csúnyára. (Forrás: Sony)

 

A kitűzött irányvonalnak megfelelően a Sony a mai napra az összes hirdetési felületet felvásárolta a Style.com weboldalon. Nem lehetett olcsó, mivel a híres milánói divatfesztivál miatt ez az egyik legforgalmasabb időszak a Style.com-on egész évben. A kampány jövő év tavaszáig tart – természetesen nem ekkora vehemenciával –, többek közt a Yahoo! és az MSN oldalain is.

A Sonynak létkérdés, hogy vissza tudja-e szerezni egykori, a Wega és a Trinitron márkanevek által fémjelzett egyeduralkodó pozícióját, amikor még a fenti két termék a piac 10 százalékát fedte le. A nehézkes, katódsugárcsöves tévék felől a lapos készülékek felé mozduló vásárlói igények komoly réseket ütöttek a Sony árbevételébe az elmúlt években. A Bravia termékvonalat most az elsőség visszaszerzéséért indítja harcba a cég, azzal a nem titkolt céllal, hogy a japán piac 30 százalékát szerezzék meg vele legkésőbb 2007-re.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sony

Előzmények