A reklámoktól hízik a Yahoo

A szeptember végéig tartó három hónapban lényegében nem változott, 253 millióról 254 millió dollárra emelkedett, de részvényenként 17 cent maradt a világ leglátogatottabb internetes oldalát működtető Yahoo Inc. nettó nyeresége. Az eredmény értékét növeli, hogy tavaly részvényenként 9 centet hozott a rivális Google Inc. részvényeinek eladása. A Wall Street ezután mostanra csak 14 cent profitra számított. Az árbevétel eközben nem kevesebb mint 47 százalékkal, 1,33 milliárd dollárra emelkedett az internetes reklámok viharos növekedése következtében. Ez utóbbiak teljes árbevétele 87 százalékát teszik ki. Az online reklámok általában is gyorsan terjednek: az Interactiv Advertising Bureau szeptemberben közzétett adatai szerint az év első felében éves összehasonlításban 26 százalékkal, 5,8 milliárd dollárra nőttek az online reklámbevételek az Egyesült Államokban. A negyedik negyedévben a Yahoo 1,03–1,08 milliárd dollár árbevételre számít, ami nagyjából megfelel a Wall Street várakozásainak.

Azóta történt

Előzmények