Több mint hatvanmillió előfizetője van a Spotify zenei streamszolgáltatónak, derül ki a vállalat legfrissebb adataiból. Ez azt jelenti, hogy március óta 10 millióval nőtt a fizető ügyfelek száma. Összesen 140 millióan használták júniusban szolgáltatást.
A nagymértékű bővülésnek több oka is lehet, például a megállapodások a Universal Music és a Sony kiadókkal, illetve az az év eleji kampány, aminek a keretében egy euróért három hónap prémium előfizetést biztosított a Spotify. A két nagy kiadóval történt megállapodás értelmében egyébként az előadók opcionálisan kérhetik, hogy számaik kizárólag a prémium előfizetéssel rendelkezők számára legyen elérhető egy ideig, ezért cserébe a szolgáltató kedvezményt kap a jogdíjakból.
40 millió prémium ügyfélről 50-re ugrani valamivel kevesebb mint fél év alatt sikerült a cégnek, a hatvanhoz azonban már ennyi idő sem kellett. Ezek nagyon jó hírek a Spotify vezetőségének akkor, amikor elhatározták, hogy még az idén tőzsdére viszik a vállalatot.