Jól sikerült a Spotify prémium akciója

Kevesebb mint fél év alatt hízott tízmillióval a fizetős ügyfelek száma, elégedettek lehetnek a marketingesek.

Hirdetés

Csütörtökön jelentette be a Spotify, hogy a fizetős felhasználók száma elérte az ötvenmilliót. Míg az első tízmillióhoz négy évre volt szükség, az utolsó tízhez csak öt hónapra. Összesen százmilliós aktív ügyfélbázissal rendelkezik a szolgáltató, keményen küzdenek azért, hogy az ingyenes csomagot használókat is rávegyék a havidíjas (prémium) konstrukcióra.

Legutóbb például azzal próbálkozott a vállalat, hogy egy euróért 3 hónapos előfizetést kínáltak azoknak az ügyfeleiknek, akik korábban még nem próbálták ki a prémium modell előnyeit. Úgy tűnik, az akció sikeres volt, minden eddiginél gyorsabban, mindössze öt hónap alatt hízott újabb tízmillióval a fizetős partnerek száma.

Azóta történt

Előzmények