Új hozzászólás Aktív témák

  • vigyory71

    tag

    Ez a számlázási mód, hogy Díjnetről átállunk a Voda saját számlabemutató rendszerére (a közvetlenebb ügyfélkapcsolatokra való törekvés jegyében!!!) még bizony kicsit sántít.
    Én fegyelmezett rendes előfizető módjára átálltam a Voda rendszerére a Díjnetről.
    Meg is jött az első számlám ebben a rendszerben, befizettem, a számla kiegyenlítettnek tűnik a webes felületen ellenőrizve. Eddig rendben is van. De...
    Szerettem volna letölteni, megnézni, átnézni a számlámat. Természetesen ott van egy link, a felhasználói fiókomban, hogy Számla és hívás részletező (PDF)
    Gondoltam akkor itt letölthető. Ezzel szemben, annak ellenére, hogy a számla 5 napja, azaz 14-én kelkészült, a linkre kattintva ezt kapom...

    Na, sebaj, gondoltam adjunk időt a Vodának, végül is 5 nap nem biztos, hogy elég egy IT/Telecom világcégnek, a technológia éllovasának 2022-ben egy számla, amit ők már kiállítottak, én befizettem, ők már jóváírtak, lekönyveltek az megjelenjen egy felhasználói fiókban. Tovább gondoltam tehát a dolgot, hogy akkor az előző havi számlám az már biztosan elérhető, hiszen azt már a Díjnetnek is sikerült átküldeniük, mondom akkor töltsük le azt... Aha... Én kis naív... Az előző havi, tehát több mint egy hónapos számlám is elkészült, és 1-2 napon belül letölthető lesz. :C
    Kíváncsi lennék, hogy a NAV ezt hogyan díjazza, hogy a számlámat nem tudják a fizetéssel egy időben a rendelkezésemre bocsátani. De még hónapokkal később sem.
    Most komolyan... Miért jó a Vodának ez a szánalmas töketlenkedés? Miért nem akkor állnak át, amikor elkészül a rendszer, letesztelték, és használható?

Új hozzászólás Aktív témák