Új hozzászólás Aktív témák

  • MajaG

    senior tag

    válasz #32577792 #53615 üzenetére

    Ez esetben azt mondjátok, hogy a szerelőtől hallottátok. :) Akkor fogja a telefont, és felhívja a megfelelő osztályt, aki utána néz, ha nincs bent a cím berakja. Mert el akar adni, érdeke.

    Ezért röhögök mindig amikor itt pattognak, hogy lepattintották őket meg nem akartak eladni. Lóf@szt! Legszívesebben az egész komplett magentás álmot eladnák nektek, de ha épp nem megy valami kiszolgáló rendszer, vagy van neki is 50 perc várakozási ideje a másik kolléga felé, mert annyian hívják az adott embert, aki tud neki segíteni a pontos nyilvántartásba, akkor kénytelen lesz gyorsra venni a figurát, mert mindenen pénz múlik, s azt fogja mondani, hogy megy be személyesre vagy azt mondja, hogy ez elérhető kell nem?! Gondolkozzatok úgy, ha hamar bekerültök ügyintézőhöz, akkor valószínűleg, bent is hamar el fog érni embereket, mert nincs bolondok háza, s nem szorul rá a telefonon kívül más kapcsolattartásra. (belső e-mail stb.)

    @btz Ettől függetlenül a kollégának igaza van, ez is egy munka amit végeznek, ahogy az utca seprő is, lehet te sokkal fontosabb személy vagy a társdalomnak, és négyszer annyit keresel, mint én vagy a szerelők, de tudod amikor ezt olvassa egy szerelő vagy egy ügyfélszolgálatos és rossz napja van, lehet szórakozásból lepattint valakit a telefonba, mert milyen surmók vannak már és 1 évig nem lesz annak semmije. Járhatsz te is így.
    Sok szerelő tényleg nem való a pályára, de amiket elvárnak tőlük az is képtelenség. Ezért tart egy nehezen megfogható hiba elhárítása hetekig, jó pár bejelentésig, mert NINCS ideje egy problémával elbíbelődni, ha kap egy napra 8-9 címet. A családjának meg ételt kell rakni az asztalra, így lavírozni kell a minőség és a mennyiség között.

    Minden munkakörnek megjár a tisztelet, na jó a közmunka lehet kivétel. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák