Új hozzászólás Aktív témák

  • AL

    addikt

    válasz hyperspace #45211 üzenetére

    Szia ! Megtaláltam azt a levelet, amiben írtak a 3 év szavatosságról : 41655
    kispéé :" Akit esetleg érdekel a szerviz téma, leírom:
    Ma délután bevittem a helyi márkaszervizbe Szegeden a TV-m. (KDL-43W756C) Két éve vettem augusztusban, tehát egy hónapja lejárt a gari. A hölgy azt mondta, hogy jár a 2 év gari után még 1 év szavatosság, így a javítás még mindig ingyenes. Meglepődtem, úgy készültem, hogy zsebbe nyúlós lesz a javítás, (gondolom az egész alaplapot cserélni fogják) Létezik, hogy 2 év után még 1 évig garanciában javítanak? Hozzáteszem, nagyon örülnék neki..."

    41892 : "Szóval a elromlott 43W756C történetét folytatnám,illetve befejezném, hátha érdekelhet másokat is:

    Mint írtam a szegedi márkaszerviz a tv-t garanciális javításnak minősítette, amit egy héttel a beszállítás után jóváhagyta a Sony,így megrendelhették az alkatrészt. Rá pár napra hívtak telefonon, azt várva, hogy kész a javítás, tájékoztatott a szervizes, hogy sajnos a TV javíthatatlan, kijelzőhibás?!? Így cserélik a TV-t a legújabb 2018-as android-os Sony modellre,ha jól emlékszem a 43XF7596-ra, amiért holnap megyek be érte.
    Szóval le a kalappal a Sony előtt, számomra pozitív döbbenet ez az egész, én mindig a lehető legrosszabbra gondoltam,számítottam ismerve az általános magyarországi garanciális ügyeket...

    kicsit azért sajnálom, hogy az új tv "csak" IPS paneles, a w75 pedig VA paneles volt"

    Érdeklődjél ! Ha Neki érvényes volt a szavatosság idő, akkor Neked is érvényesnek kell lenni . Üdv.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák