Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Van benne egy alapjárati mágnesszelep azt nézd meg, hogy működik-e.
A karburátor tűzfal felőli oldalán találod.Valamint azt megnézted, hogy a alapjárati fúvóka rendben van-e?
Egy biztos a hiba a karburátorban van.
Vagy dugulás, vagy az alapjárati fúvóka, vagy a mágnesszelep, vagy fals levegőt szív de erre látom a legkevesebb esélyt.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló,
A szivató müanyagpöcköt le tudod fényképezni, mert lövésünk sincs mire gondolsz, ez egy elég bonyorult karburátor.
a fűtés csak akkor működik rendesen, ha a termosztát nyitva, és a fűtés csapja is nyitva, máshol nemigen tud eldugulni. én csak 2 fűtés csőről tudok, 1 bemeneti és egy kimeneti. Ha a szellőzésre gondolsz, akkor meg ellenőrizni kell a szellőzőrendszert.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Az állandóan kivágja az mit jelent milyen rendszerességgel?
Illetve menet közben durran el, vagy van, hogy álló helyzetben is?
Egy zárlat mérés nem ártana, vagy a kábeleket átnézni.De ha csak és kizárólag menet közben ég ki, akkor a fesszabályzót sem ártana megnézni.
Fűtés csővekkel kapcsolatban azok a légbelépők, azaz a szellőző csövek amire te gondolsz.
Azok pedig közel sem biztos, hogy dugulva vannak az is lehet, hogy szétcsúsztak a műszerfal mögött.
Nekem is szét volt esve anno lekaptam a műszerfalat összepakolásztam tappel rögzítettem olyan fűtésem volt mint azóta se egyik kocsimban, pedig a golf meg a renyó is nagyon jól fűt
Én a fűtésre érzékeny vagyokEgyébként pedig a fűtéscsap és a termosztát lehet hibás, ha nem meleg levegő jön be az utastérbe, de te nem ezt írtad.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
A tűzkereszt az tűzkarika lenne.
Kérdezd meg tőlük, mennyiért javítják, meg, mert biztos meg lehet javítani.Renault power
-
darius
tag
Szia, erre gondolsz ? Én tavaly ilyenkor cseréltem.
-
rob210
nagyúr
HA a folytó szelepre gondolsz akkor annak zárt állása is van.
Már ha rendesen működik a szivatód és a karbi jól van beállítva.
Ez ha így az alapállapot akkor akár jó is lehet. (bár kétlem erősen)Működés közben kéne megnézni.
Gázadásra mit csinál utána meddig áll vissza.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Hát ha a váltó hangját hallod az kurva nagy baj.
Mert ha búg a váltó akkor az nagy valószínűséggel kuka.
Szóval szerintem gyorsan nézd meg az olaj szintet.De ha erszti az olajat akkor az a rudazat szimeringje miatt ereszti nem a gumiharang kiszakadása miatt.
A gumiharang az csak porvédő az olajat a szimering zárja el.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db