- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Linux kezdőknek
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mesterséges intelligencia topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
boken
senior tag
válasz peti_s #10884 üzenetére
Nem szívesen cseréljük le mert 0 km óta volt anyósomnál aztán nálunk,de mint már többször láthattad itt mi nem értünk hozzá ezért az évek alatt teljesen leamortizálódott,és ha itt nem kaptunk volna annyi segítséget akkor már rég nem lenne meg,de az utolsó vizsgánál egy lemezt kellett hegeszteni az aljára hogy a küszöböt ki lehessen cserélni mert az alja annyira szét rohadt.Bármennyire is nehezen látom be én nem vagyok egy ilyen típusú műszaki ember.én azokra a dolgokra is büszke vagyok amit tőletek tanultam és ami nektek csuklóból megy, az engem így is sokszor megakaszt.A fűtéssel is az a helyzet hogy holnap elviszik az autót és megpróbálják helyre tenni mert nem merek úgy menni a Horvát határig hogy nincs fűtés.
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #11025 üzenetére
Nem fogod tudni rendesen beállítani, mert annyit nem emelnek azok a csavarok, amennyire neked szükséged van. A magasságállítót vedd ki a lámpából és annak a csavarját egy kereszt végű csavarhúzoval kell kihajtani egy jó centit.
Legjobb lenne kicserélni a magasságállítót és úgy beállítani az egészet. Ha gondolod elmagyarázom, hogyan kell kiszedni a lámpából a magasságállítót.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #11033 üzenetére
A fenti 2 csavarral a lámpán csak finomhangolást tudsz végezni, az oldal irányúval jól be lehet állítani az irányt, de a töűükör magasságát igazából a magasságállító határozza meg.
A képen bejelöltem a lámpában a magasságállító helyét. Ez a bal lámpa, a jobb oldalon a másik sarkában van az állítóEzen pedig a csavart, amit ki kell engedni.
Annyi dolgod lesz, hogy kiveszed a magasságállítót a lámpából, csak el kell fordítani egyik irányba és kijön magától. A bal oldalon nem lesz gond, ott van hely bőven, a jobb oldalon viszont elég nehéz hozzáférni. Nekem nem probléma, már megszoktam, hogy nem férek el a motortérben, de lehet neked lehet le kell oldanod a légszűrőház tetejét. 4 darab lepattintós fémkapocs fogja csak, ha a fedelet levetted, már el lehet férni a jobb oldalon is. Ez az állító hidraulikus, kis henger van a végében, ami ha kiszárad belőle a folyadék, akkor teljesen beesik a tükör súlyától, ezért világít az orra elé. Biztonsági szempontból veszélyes, főleg a gyalogosokra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #11041 üzenetére
No igen, rozsdás a menet. Locsold meg a teljes menetet, majd engedd meg picit az anyát, majd visszafelé is húzhatod. Ha húzni akarsz a zsinóron, akkor az éket odébb kell tenned annyival, amennyivel húzni akarod(az a lemez darab a konzol anyával ellentétes oldalán). Az éket a tetején kell megfogni fogóval és kihúzni, csak rá van dugva a menetre. A zsinórt meg lehet fogni a menetes rész és az acélsodrony között kombinált fogóval. Ha nem bírod megtartani, tegyél fel 2 anyát még a végére, húzd őket egymáshoz és a külsőt megfogva megengedheted a zsinórt biztosító anyát, a belsőt megfogva húzhatod.
Ha nem fogy a hűtővíz, akkor ne aggódj a fehér trutyi miatt, ilyen időben teljesen normális, ha nem jársz 100km-s távokat. Egy hosszabb út után nézd meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Atuska75
tag
válasz peti_s #11131 üzenetére
Hátsó spoilerre mondj egy árat postával együtt, a váltó hibátlan nagyon szépen veszi a sebességeket. Legyen mondjuk 7000 + posta vagy elviszed személyesen.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz peti_s #11134 üzenetére
Benne van a kocsiban a Felicia műszerfal és működik a fordulatszámmérő pedig Favié a váltó. Elméletileg semmi nem kell hozzá mert a blokk is ugyanaz, tehát így ahogy van mehet bele. A spoiler szerintem akkor legyen a kettő között 1.500 rendben? A szállítás lehet úgy lenne a legjobb ha érte jönnél mert, ilyesmit a futár csak raklapra téve visz el úgy meg nehéz és nagy tehát drága is. De megnézem mik a lehetőségek.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
-
gs20
tag
válasz peti_s #11152 üzenetére
Hát, nem tudom.
LEhet én vagyok a hülye, de a corr gomb nem tudom mire való.
Saját logikám szerint beállítom: set+hour set+min gombokkal az időt, szépen mutat. Pl. tegnap 15:26-ot. Elmegy az idő rajt 16 óráig addig mér is, de akkor átugrik 15:00-ra, és onnantól kezdve nem mér tovább. Tegnap este is 15:00-t mutatott, meg ma reggel is...E=MZ²
-
gs20
tag
válasz peti_s #11176 üzenetére
Először van egy kondicionálási szakasz, ami kb egy perc, növelt fordulaton (2500 környéke), ez a bemelegedés, átszelőzés miatt kell.
Aztán mérnek alapjáraton, meg emelt üresjáraton (2500-3000 között) emissziót.
Kb fél-fél perc. Szó nincs 10 perc üveghangról...Az a dízelnél van, ahol alapjáratról padlógázzal fel kell pörgetni leszabályzási fordulatra többször egymás után, és az átlagból számolja a K értéket.
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
válasz peti_s #11442 üzenetére
Nem bonyolult, csak alaposan kell megmérni, mert a tárcsa tud vállasodni.
Én azt szoktam, hogy két pici alátétet befogok a tárcsa és a tolómérő közé és ezt így több ponton is megmérem, mert akkor ki van zárva, hogy a külső peremet mérem, ami tuti a gyári értéken lesz.
Remélem érthetően írtam le.
Renault power
-
Atuska75
tag
-
peti_s
addikt
válasz peti_s #11582 üzenetére
No, véraláfutásos tenyér után kiszedtem az egyiket, Champion RC89PYC a típusa. Nem tudom mikor csere érett egy gyertya, de a fémen ahova megy a szikra már van egy kis kör alakú mélyedés. Maga a gyertya szép barnás színű, semmi lerakódás nincs rajta. Milyen legyen az utódja? Ezek közül választanék ha megoldható lenne. Egy kis jó hír a kocsiról, az utolsó átlagfogyasztásom 5,92 liter lett, 400 km városon kívül, 250 városon belül.
Köszönöm a segítséget, üdv. peti_s[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest