- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
sikabacs
csendes tag
válasz bringasisti #13665 üzenetére
Köszönöm már kicseréltem,kaptam egy rugóösszehúzót.Bár a kopogás újra előjött kb 20 km után.
Favorit1990
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13695 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom, akkor kezdődött a probléma amikor hónapokat kezdett állni az autó. Akkor ha használva volt jobb lett. Aztán megint hónapokat állt, és utána már hiába használtam nem lett jobb. Jelenleg lejárt a műszakija, ilyen egyszer induló egyszer nem autóval nem lehet odaállítani.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13697 üzenetére
Szuper! Köszönöm, ha én állok neki akkor az lehet hogy márciusig várni fog, de majd akkor folytatjuk. Köszönöm még1x!
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13699 üzenetére
Köszönöm a segítséget, de azért fog akkor várni mert az autó és közöttem 1000 km távolság van. De fűtött garázsban megvár. Még1 kérdésem lenne. Mennyire bevethető még egy Favorit 1000km-s utakra? Kb 100k km van benne, az önindítón kívül más hibájáról nem tudok, gyújtásjeladó 5 éve cserélve, azóta nem ment 15000km-nél többet.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13703 üzenetére
Tavaly januárban nagyon szép munkát végeztek, de felette a tanksapkánál kiújult a rozsda, pedig direkt kértem hogy inkább legyen drágább, de nagyon jól meg legyen csinálva, sokáig szeretném használni az autót. Úgyhogy hosszútávon csak így tudom ajánlani hogy ezt elmondtam. Most egy ismerősöm ajánlott egyet, rokona az illető, de majd márciusban beszélek vele, utána tudok véleményt mondani.
Mágus, igen, emlékszem, de itt a karosszériára összesen annyit kell költeni hogy az első lökhárító le legyen fújva mert ronda fakult szürke. Tehát az a szerencsém megvan hogy koncentrálhatok a műszaki részére. Jó autó meg minden, de a Felicia jobb, tágasabb és kényelmesebb. Viszont az nagyon fontos, hogy teljesen üzembiztos legyen. Úgy gondolom hogy sokkal olcsóbb bármit megvenni rá, mint az autópályáról trélert hívni. Amik a problémák vele. Májusban 1 hónap állás után, szerintem az állás miatt az állott benzinnel füstölt, szerintem az piszkolta be a gyertyákat is, de mióta a legdrágább premium benzinek mennek bele, mert azt hallottam az tovább eláll, azóta ez valamivel jobb. Szintén 3-4 hónap állás után lett használva szeptemberben, kb 40 km után elment egyszer az alapjárat. Utána kicsit meghajtva, majd visszajött. Másnap délután szintén elment, de utána hiába vittem fel 4000-4500ig, csak 10 perc autózás után jött vissza. De azután még több nap alatt mentem vele 80 km-t, azalatt nem jött többet elő. Ez volt szeptember elején. Karácsonykor megint kihoztam a garázsból, persze betolásra indul csak, füstölt, viszont műszaki nélkül csak pár utcát tudtam vele menni. Most úgy néz ki márciusban lesz időm kicsit rá, addig megint csak megy az idő ahogy áll. Szerintem sok hibaforrás itt az állás miatt következik be. Szeptemberben kapott amúgy új olajat, Total 10-40 szintetikus, plusz Mann szűrő. Tehát a karbantartás attól hogy áll nincs elhanyagolva. Elnézést a regényért, minden meglátást szívesen veszek.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13714 üzenetére
A számlálónál valóban, de ha leszedem, a sebességet akkor is mutatja, mert az közvetlenül a bovdentől forog.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13716 üzenetére
Az első képen van az óra alja, a másodikon a teteje. A harmadikon meg látszik, hogy a hajtómű hol kapcsolódik számlálóhoz, igazad van a hajtóműben a tárcsát a fogaskerék hajtja. arról most nincs képem.
A negyedik képen pedig kérdezném, ötlet javaslat, hogy hol tudok ilyen pici fogaskereket venni, mert ez hajtja a napi számlálót.
És egy utolsó kérdés, van egy alkatrészkatalógusom amiből hiányzik a 25-26 oldal, nincs meg véletlenül valakinek? konkrétan arra vagyok kíváncsi, hogy a kartergáz visszavezetőn van egy vékony csöves leágazás, az hova volt bekötve, mert nekem most lóg és összetaknyol mindent.
Előre is köszönöm!
-
bringasisti
Topikgazda
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13719 üzenetére
Holnap csinálok képet miről beszélek. Nekem a szelepfedél után a gyumicsövön van egy leágazás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13723 üzenetére
Bizony ám, be lehet rakni 180 fokkal fordítva is . Minden jónak tűnik, csak nem az első henger lesz gyujtráson, hanem a 4.
Bandi29
Ha most minde jel ül, rakd át a kábeleket: 4.2.1.3 sorrendbe az elosztófedélen.Ahol a jel van és az első henger kábele volt, oda a 4. hengerét tedd, utána óramutató járásával megegyezőel 2.1.3. és mennie kell.
Ha már megvan a hiba, visszarakod a sorrendet az elosztófedélen, és jelre teszel mindent, majd fordítasz egy teljes fordulatot a főtengelyen, ekkor 180 fokkal elfordul az elosztóban a tengely. Ekkor kiveszed az elosztótedelet és ismét jelre teszed, az első hengert és visszarakod. Ekkor már a helyes sorrenddel is menni fog.
4 ütemű 4 hengeres motornál csak minden második főtengely fordulatra jut munkaütem a hengerre. Ezért lehet rosszul összerakni. Hiába van felső holtponton az első henger dugattyúja, ha az nem a munkaütem. Egy főtengely fordulat csak fél fordulat az elosztófedélben.
[ Szerkesztve ]
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13732 üzenetére
Oké hétvégén szedem le jövőhéten lesz összerakva remélem. Nyomatékkulcsot ugy néz ki tudok kölcsön kérni
meg akkor kell egy gyári tömítés Meg a segítségetek ! addig is köszi -
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13736 üzenetére
köszönöm a választ!!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13748 üzenetére
Én pasztázom pitos pasztával. 300 fokig jó. Véknyan kell bekenni mindkét oldalát. Eddig nem folyt egyik sem.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13752 üzenetére
F.b.s. Illetve a locktitle nek vannak ilyenjei.
Én locktitle- t használok bevált, hő és olaj álló.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13758 üzenetére
Száradás után ezt egyben le lehet húzni olyan lesz mint egy O gyűrű.
Nem taknyolódik szét az nekem is a halálom.Renault power
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13783 üzenetére
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13783 üzenetére
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13792 üzenetére
szerintem az a víz nem onnan van, mármint a vízpumpából.
De nem akarok vészmadárkodni.Renault power
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13794 üzenetére
oké köszi még akkor annyit kérdeznék hogy 20Nm-el ha lehúzom akkor elvileg az a jó tényleg köszi jó hogy van ez az oldal!
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13803 üzenetére
Halihó, szuper, köszönöm szépen!
A hátsóablak fütés reléjét is "megtaláltam", így motsmár az sem fogja lecummantani az akksit.
Elérkeztünk oda, hogy nagyjából rendben van az aató! ;-)Köszönöm szépen!
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13815 üzenetére
Sziasztok,
tehát, akkor - nincs mese - mindenképp szét kell szedni, vagy lehet úgy is, hogy egyben marad?
Láttam ilyet, ez jónak tünik, mármint, hogy nem kell hozzá szétszedni a féltengelyt.
http://skodapatika.hu/Skoda-105-120-feltengely-gumiharang
-
lasanya13
csendes tag
válasz bringasisti #13819 üzenetére
Azzal nem is lenne gond mert ezeket megtudnám oldani csak ha megnézem a légszűrőház trtejét és a motorház közötti távot az kb 2-3 centi de a motor joval entebb van mint 2-3 centi, ezért nem tudom hogy azzal mit lehetne csibalni mert ha kivaltom egy könyökkel és leviszem a szűrőt a lámpa elé akkor is a konyök se lesz keskenyebb mint a ház.
-
Mokka_
csendes tag
válasz bringasisti #13824 üzenetére
Köszönöm a gyors választ, estére kipróbálom.
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13828 üzenetére
Emlékszem, anno a régi jettámon ugyanez volt tönkremenve, és nuku alapjárat.
Oké, az 1 v 1 megfeleltetés pongyola fogalmazás volt, bocsi. -
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13840 üzenetére
Ki tudom, de hogy szedjem szét, mire számítsak szétszedéskor. Gondolom akkut kikötni, az önindító kábelt szintén. Illetve, mit tudnék ott megpucolni? Mivel szerintem egyértelműen összeköttetésben van az állással a meghibásodás. Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
lasanya13
csendes tag
válasz bringasisti #13821 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget!
Még annyi kérdésem lenne hogy ez a zanzásítás mit takar? -
Tibcee
tag
válasz bringasisti #13857 üzenetére
Csináltattam, örülnék ha sk. menne a dolog.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13871 üzenetére
Csak ne VIKA alkatrészekbőllegyen összelapátolva!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13873 üzenetére
Rendelni kell külföldről. A VIKA motor széthullik 20 000km alatt.
-
sikabacs
csendes tag
válasz bringasisti #13885 üzenetére
Ismerősöm ért hozzá,és együtt szereljük,már megvettem a harangot (TIG márka)+teleszkópot (BARDI)-Köszönöm válaszod,majd írom milyen stádiumban járunk.
Favorit1990
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13892 üzenetére
Hát, azt mondjuk nem, de 2-3000 között ugrál, elég gyorsan. Benyomok egy reggelit, és megpróbálom videón is rögzíteni a problémát. Köszi!
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13895 üzenetére
Igen, de ezen ez a parazita-gyújtásos gyertyára szerelt gyújtó-trafó téma van, meg az a béna MPI injektor.
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13897 üzenetére
Igen, talán a főtengely-jeladó, a kuplung cserénél előfordulhat, hogy megbolygatták amúgyis.
Köszönöm szépen! -
sikabacs
csendes tag
válasz bringasisti #13890 üzenetére
Toronycsapágy most lett kicserélve.Lengőkar hátsó gumi?Mindent megnézett az ismerős spajszer segitségével.Azt mondta,hogy nem kotyog semmi.
Favorit1990
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13905 üzenetére
Igen-igen, ez lesz a jövő havi móka.
Most átmenetileg egy nagyon vékony alátétet vágtam alá így egy lehelletnyivel messzebb került a lendkeréktől, nem fog hozzáérni/surlódni.Köszönöm a help-et!
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13907 üzenetére
Tiszta MacGyver, nagyon ügyes vagy.
-
sikabacs
csendes tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13921 üzenetére
Halihó, ezt mindenképpen meg fogom nézni hétvégén! Köszi!
-
anthonymin
csendes tag
válasz bringasisti #13924 üzenetére
A lökhárítónál (műanyag) fogva nem igazán akarnám rángatni, 23 éves a kicsike. A lengéscsillapítónál nyomkodva ugyanez a hangja, kormánytekerésnél is hasonló. A jobb oldalon nem hallok ilyet.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13952 üzenetére
Pont 3-ban, 4ben szokott lenni. Azért kérdeztem mert korábban tudom hogy a Favoritnál volt szó hogy hengerfejes lesz tőle az autó, és emiatt érdekelt volna. De 5-ben is mentem már vele 180-al, pont 5500-5600-t forgott, kíváncsi voltam a végére na Tehát attól hogy valami akkor történik nem tartok. De attól igen hogy hosszútávon valami tönkremegy.
-
Tibcee
tag
válasz bringasisti #13958 üzenetére
Hol?
-
Tibcee
tag
válasz bringasisti #13960 üzenetére
Köszönöm!
-
Grillo
senior tag
válasz bringasisti #13963 üzenetére
Köszi, sajnos ez nekem így nem sokat segít, nincs véletlenül valami kép/ábra/bármi erről?
-
Grillo
senior tag
válasz bringasisti #13965 üzenetére
Köszi, megpróbálom. Csak szerintem először hazamegyek vele, mert most az állomáson parkol. Kötök madzagot a pedálra, és akkor van mivel visszahúzni (éjszaka)
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13978 üzenetére
A hajtókar csapágyon én csak pici kopást, meg öregedést látok, a főtengelyé viszont szerintem elég gáz. Véleményezitek? Köszi![ Szerkesztve ]
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13980 üzenetére
Annak szép hangja is van, ez viszont 20 ezer km-t ment már támcsapágy nélkül, 80 fölött elkezd rezonálni a kuplung, 90 fölött megszólal a nyelestengely, 100 körül lejtőn, lehelt gázzal rezonál az egész. Most kérdeztem a gyári csapágyak ára 900/csésze, vagyis 3x2x900=5400 egy szett. Elvileg csak az alsónál van a felicia és a favi között eltérés, ezért több minőség is kapható. A támcsapágy is 900 körülre jön ki.
-
bringasisti
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13988 üzenetére
Sziasztok, köszönöm a válaszokat, tehát, legvalósznübben az ablaknál folyik be valahol.
Valahol máshol írták, hogy a tüzfalnál is képes. No, hétvégén megnézzük.
üdv,
B.