Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandeee82

    tag

    válasz ρσгτσ #158509 üzenetére

    Biztos tisztában vagy vele, de az esetem miatt is jobb felkészülni és jobb, ha már mondod is nekik, hogy törvény szerint törekedni kell a 15 napon belüli (naptári) javításra, de ha a bejelentéstől számított 30 napon belül nem történik meg, akkor 8 napjuk van kicserélni, vagy visszaadni az árát! Mondjuk ez nem fogja meghatni őket, de ne menj bele semmibe, ragaszkodj a cseréhez, vagy a pénzhez.

    Nekem is megvolt a doboz, én abban küldtem vissza. Szerintük anélkül is el tudják szállítani amúgy. Én benéztem a furgonba, gyakorlatban valami szivacs darabot raknának a képernyő két oldalára, de nem fedi az egészet, csak egy részét. Nem láttam semmi fiókos megoldást, ahová le lehetne kötözni, szóval a talpán utazna? Érdekes... Az a legjobb, ha a dobozban küldöd. De látod nekem ez sem számított :D- Jobb, ha megkérdezed milyen módon tudják szállításkor megvédeni doboz nélkül, lehet van tényleg rá valami megoldás, amit nem láttam.

Új hozzászólás Aktív témák