Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nem meglepo, ezek a mostani elektromos autok meg elegge elso generacios termekek. Igazabol ahhoz kepest nem is rossz a statisztikajuk. Szerintem kell meg 1-2 generacionyi tapasztalat (~10-15 ev), mire ilyen szempontbol nem csak utolerik, de le is hagyjak a benzines/hybrid tarsaikat.
    Bonusz, hogy a Toyota/Lexus meg nem igazan kezdett bele komolyabban az elektromos autozasba. Majd ha ok is nekiesnek, meglatjuk, hogy tenyleg ilyen nehez megbizhato elektromos autokat gyartani, vagy csak a tobbi gyarto hozta a szokasos formajat. :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Szirtimorc #5 üzenetére

    Igen, ezert mondtam, hogy meglatjuk, milyen statisztikak lesznek, amikor majd lesz komolyan veheto elektromos autoja a Toyota group-nak is. Ne erts felre, rajuk is jellemzok a filler szarazon torteno megszexualizalasa, plane szoftver oldalon sokszor, viszont a megbizhatosagbol nem igazan szeretnek/szoktak engedni, ugyhogy kivancsi leszek ra, hogy naluk is problemas lesz-e, vagy csak siman megint a tobbi gyarto szarik ra.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Heimerdinger #12 üzenetére

    Figy, igazad van abban, hogy ugy lett volna korrekt, ha egyszerre a tobbi adattal rakja be. Viszont a komment masik reszere:
    A kispolak sokszor lerohadt. Az 1200-es Skoda is. Jobb auto lett a kispolak attol, hogy a Skoda is fos volt?

    Na, pont ennyire lesz jobb auto a Tesla azert, mert a BMW is szar (kizarolag megbizhatosag szempontbol nezve persze, amugy szerintem egyik se szar kocsi, sot). :DDD

    [ Szerkesztve ]