Új hozzászólás Aktív témák
-
ViberMedia
tag
@togabi -
I hope I understood your problem correctly:
The "Seen" status appears on messages when the destination user opened the specific conversation of both of you. It will not appear as "Seen" if the user simple opened Viber.
Note that both sides need to have the "Seen" option enabled in their settings in order for this feature to work.@jozso1989 -
This is a known issue, and we're hoping to fix it in our upcoming update. We apologize for the temporary inconvenience, and we'd appreciate if you could get back to us after installing our next update and report whether or not the problem has been fixed
Thank you!
@Bferibörs -
Thanks for the report of the problem.
we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
==================
@ Togabi -
Remélem, megértettem a problémát helyesen :
A " tó" szöveg jelenik meg az üzenetek Ha a címzett felhasználó megnyitja a speciális beszélgetés Mindketten. Akkor nem jelenik meg a " tó" , ha a felhasználó megnyitotta Viber egyszerű.
Note volt bothsides kell, hogy a " tó" opcióval a beállításaikat ahhoz, hogy ez a funkció működjön.@ Jozso1989 -
Ez egy ismert probléma , és reméljük , hogy rögzítse a következő frissítést. Elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért , és örülnék , ha lehetne még vissza hozzánk telepítése után a következő frissítés és beszámol arról, hogy a hiba javításra került
Köszönjük!
@ Bferibörs -
Köszönöm, hogy a jelentés a baj .
nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through whichChannel kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angol
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I5-4310U, 8GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen