Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomha 8V

    addikt

    Az Invitelnél pár hete 10 évet öregedtem egynapi problémás mobilnet ügyintézés miatt (nem működött). Ott volt már minden, mire pár óra után meguntam és bementem az ügyfélszolgálatra személyesen, ezt javasolták végül a telefonban. Ott végigvárom a sort és mikor odakerülök, közlik, hogy nekik a mobilnetes dolgokra innen nincs rálátásuk. Akkor kicsit felingereltem magam és mondtam a csajnak, hogy elég érdekes a cégük. Erre közölte a szokásos dumát, hogy ne vele pereljek, Ő nem tehet róla. Na, most ez a duma működött pár évig, de ebből elég volt. Közöltem vele, hogy akkor hozzon ide valakit, akivel lehet beszélni, mert kezdek nagyon türelmetlen lenni. Ezt persze nem tudta teljesíteni, de végül csak nem mozdultam a székből, mint egy durcás óvodás. :D Nem szoktam ilyet csinálni, de tényleg a végét jártam már. Reggel fél nyolckor álltam neki és ekkor délután két óra volt. Csak sikerült végül összehozni a Telenoros felelőssel (az Invitelnek ők szolgáltatnak). Utána nem sokkal megoldódott a dolog, de hát egész egyszerűen botrányos, hogy mit megengednek maguknak. Én nem szoktam elmaradni a számlákkal, de milliószor hallom, hogy akkor bezzeg rögtön letiltják stb. Nagyon korrektek...

Új hozzászólás Aktív témák