Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz sh4d0w #56 üzenetére

    Csak ismételni tudom magam, a napi gyakorlat az, hogy beismerik és együttműködnek. Ezek után nincs mit bizonyítani. A szolgáltatónak nem érdeke, hogy korlátozza az ügyfelet, az se, hogy nagy balhé legyen. Az ügyfél meg nem fog hosszas vitatkozásba keveredni, egyszerűbb neki letörölni a fájlt. Gondolom, pár nap múlva rak fel másikat, nem vagyok naiv.

    Ez nem jelenti azt, hogy ha komolyabb a baj, akkor publikus, legális eszközökkel nem lehet bizonyítékot gyűjteni. Ha pl. az a vád (másik, hipotetikus esetben), hogy ftp szervert üzemeltet és arra be tudok lépni, találok rajta kifogásolt tartalmat, akkor már védekezésre kényszerül az ügyfél, mert megáll a panasz. Más komolyabb esetben úgy szokott indulni a dolog, hogy jön egy magasabb rangú rendőr, bírói határozattal az adatszolgáltatás elrendeléséről.

    Volt olyan esetem is, amikor nem volt hajlandó együttműködni az ügyfél és az NHH jogelődjénél kötött ki az ügy.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák