Új hozzászólás Aktív témák
-
DFB
tag
válasz gyuribácsi88 #49 üzenetére
Akkor mázlid van.
Ez azoktól magasabb kategória, és elvárható lenne, hogy ne heteket legyen szervízbe, és fél tucadszor jöjjenek ki töketlenkedés miatt.
Ehhez jön a garancia különbözősége, ami lutri.
Azt hiszem aki mindent gyárt ott nem sikerül minden jóra.
Kétségtelen elég előkelő helyen áll a tv piacon a samu, meg az LG is.
Itt nem nagyon akarnak cserélni.
Ennek nem a képe rossz hanem a smart része.Lehet mondani minek az.
Csak azért, mert a jobb panelokat csak a csúcskészülékekbe hajlandóak betenni.
Minden fórumon én sem hirdetem , egyelőre, de majd fogom ahol tudom.
Megírtam nekik miután írásban kellett válaszolnom a levelükre.
Nem hiszem , hogy sok vizet zavar mellesleg.
De engem kurvára bosszant.
Én akárhányszor hívtam a "szervízt " vagy fel sem vették vagy órákat csengett a telefon és foglalt lett.
Ami itt van cserekészülék azsem jó és még ráadásul új is.
Mennyi véletlen és mind nálam.
De lehet csak kitalálom.Nem?[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz gyuribácsi88 #49 üzenetére
Valóban abszolút hülyeség általánosítani. Főleg olyan stílusban mint az első hsz. Hangulatkeltésre jó maximum.
Nekem is fut már 6 éve egy A szériás Samsung LCD TV-m hibátlanul, most F6500-at használok, annak sincs baja. Telefonból S3, tökéletes. Az S1, Ace meg szart se ért. Ismerősöknél meg pl. LG-k mennek évek óta.
Nyilván ez az egész modellfüggő, szériafüggő és főleg eszközfüggő. Szerencsére egyiket sem kellett még gariztatnom, de az S3 topicban azt látom, hogy elég flottul megy pl. a telefon szervíz. Hozzák-viszik, gyorsan intézik és cserélnek mindent.Na mindegy.
Nekem pl. hétvégén elég savanyú barackot sikerült vennem a piacon, de asszem ettől megyek még oda.szerk: DFB: A magyarországi forgalombahozatal és magyar gari miatt az MM-et kellene ütni. A Samsung vélhetően pontosan tudja melyik példánya milyen, ne hiszem, hogy ők tévednek az ügyben. Ha az MM úgy adta el neked, hogy magyarországi (garanciaidőből látszódni fog) akkor ők hibáztak.
Ez minden boltban régóta így megy, de a jobb boltok - még webshopok is - kiírják régóta, hogy az adott TV-re 1-2 év bolti garit adnak-e (ilyenkor külföldi a cucc), vagy 1+(1-2) év gyári garancia vonatkozik rá. Én pl. kis boltban vettem, de direkt megnéztem melyik típusú garival adják. Kifizettem, hazamentem és beregeltem a Samsung honlapján a +2 év garanciát mire hazahozták utána a TV-t.
De másik TV-t másik boltból ugyanígy tudtam regisztrálni, SSD-t szintén +2 hónap gariért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Suzuki topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia
- LG OLED65G39LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen