Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz VS461 #48 üzenetére

    Csak egy megjegyzés. Okos emberek találták ki a KRESZ-t. 30 éve, az akkori kocsikhoz és mennyiségű autóhoz. Itt az első gond, amiért tényleg bénulna a közlekedés.
    Nem tudom mennyit jársz kocsival és hol. Én nyaranta elég sokat viszek-hozok anyagot mondjuk Nyíregyháza és környéke, kis falvak egyebek. Tök egyenes, 5 km hosszú úton, 3 éve áll a tábla Dob felé, még az útjavítások miatt. Ott trafizni is szoktak. Na vajon miért? Mert félig el van fordítva. Iskolák mellett, mondjuk a Dózsán heti 1-szer ütnek el valakit. Tudod mennyiszer láttam rendőrt az 5 év kolim alatt? 2-szer.
    Aki szerint a tételek triplázása, meg a vérig szivatás nem egyértelmű pénzbeszedés, ott mélyebbről kell keresni, miért is gondolja így.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Tikakukac

    titán

    válasz VS461 #48 üzenetére

    Kicsúsztam a szerkiből.
    Volt egy Top Gear adás. Ott volt egy érdekes adat. A trafik mellett elviekben lassabban mész. Kevesebb a baleset. Gyakorlatban meg a túróst. 5-10-15%-kal nőtt a balesetek száma. Mert mindenki keresi a trafit, nézi merre vannak, meg bámulja az órát.
    Megnézném azért mennyi balesetet okoz a gyorshajtó mondjuk autópályán és mennyit a sok idióta, aki 90-el tükör nélkül kiküldi az autót a belsőbe, meg büntifékez és társaik. Valahol volt egy kimutatás, hogy a gyorshajtás 5% körül felel a balesetekért. Tehát nem a másik 95%-ot kell megszüntetni, hanem az 5-öt. Logikus...

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Skynet258

    veterán

    válasz VS461 #48 üzenetére

    Női vezetők: saját statisztikám alapján meg erősítem a dolgot. Ha valaki bénázik előttem, fékez a zöld lámpánál, átkacsázik a másik sávba és hasonlók... 90%, hogy nőt látok majd a volánnál.
    Félreértés ne essék, semmi bajom a nőkkel, 3 hónap múlva házasodok, és szívesen mosogatok, takarítok, hogy az asszonynak besegítsek; szóval nincs itt semmi utálat.
    De vezetni nem tudnak, ez (megint csak mondom: saját tapasztalat alapján) tény. Nem mind, mert vannak nagyon pro, pörgős, ésszerűen vezető hölgyek is, de ebből van kevesebb. Sokkal kevesebb.
    Másik ami már nem kapcsolódik össze a nemiséggel: vezetés közben telefonál. Na ezt elköveti nő, férfi, de az a közös bennük, hogy ilyenkor elfelejtenek vezetni. :W
    Erre kéne még jobban rászállni.

    Egyébként mikor már pár éve megvolt a jogsim, észrevettem magamon, hogy nem arra figyelek, én hogy vezetek, hanem arra, mit csinálnak a többiek. Merre fognak menni, ki vált majd sávot, mennyire vezet biztosan... és amikor ezt megemlítem olyannak, akinek sok éve van jogsija, azt mondja, igen, ez alap. Így lehet ugyanis elkerülni a (kisebb) baleseteket, én is már megúsztam pár törést ennek köszönhetően... :U

    Egyébként ez a gyorshajtás is összetett dolog - oké, van aki csak száguldozik azt kész, de van egy árnyaltabb oldala is...
    Teszem azt, én úgy szoktam állni a lámpánál, hogy egyesben vagyok. Sárgánál már engedem a kuplungot, zöldnél már el is indultam. Ehhez képest sokan: sárga... zöld... bevált egyesbe... és széééép lasssaan... elindul. 'Nyád. Ilyenkor az emberben szép lassan megy a pumpa, hogy mit tökölődik már ez ennyit, lehetne menni, de mégsem... Persze, hogy az első adandó alkalomnál megelőzöm, aztán vezessen sightseeing-et mögöttem.
    Neki mi jön le? Na a baromarcú siet, nem baj, úgyis vár valaki a veséjére, stb.

    Nem mind vezetünk egyformán, ezt elfogadom, de az is biztos, hogy van egy bizonyos százalék, aki fizikailag és szellemileg (reflex, helyzetfelismerés, kresz ismerete, stb.) nem igazán alkalmas a gépjármű vezetésére.

    Aki vezet itt Pesten a belvárosban, na az érti teljesen, hogy miről beszélek.

    [ Szerkesztve ]

    https://geekpulse.hu

Új hozzászólás Aktív témák