Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz #06658560 #44 üzenetére

    Az általad említettek régi német platformra épültek, ha jól tudom. Az, hogy a régi gen-t át kellett húzni egy új megrendelőre, messze nem ugyanaz, hogy akkor most kifejlesszük az új generációs protonhajtóművet a régi helyett és utána azt legózzuk az OEM-ekre. Ilyen alapon persze, hogy van fejlesztés, az összes ECU egy másik OEM-nek így új fejlesztés, a valóságban viszont ugyanazt a generációs hw-t legózzák még ha magas szinten is Ez nem state-of-the-art.

    Contis példánál maradva, az nem state-of-the art, hogy az Aston megkapja végre a MK60-at hw-ed EBV-vel. Fejlesztésnek persze fejlesztés, de 3-5 év után az ilyesmi nem kihívás. State-of-the-art az, ha részt veszel az MK100 fejlesztésében, ne adja Isten, az itt folyik. Na most ilyen state-of-the art fejlesztésből tudtommal itthon kooperáció szintjén egy-két alacsonyabb/kisebb funkcionalitás elkészítésében van magyar kolléga bármely cégnél (a korábbi egyetlen példát leszámítva). Olyan meg egy darabig nem lesz, hogy az MKXX-re itthon legyen a teljes felelősség, miközben az a legfejeltebb rendszer. Majd ha jön az MKXX 2nd gen, akkor megkapja talán a magyar Conti.

    Hogy még tisztább legyen a difi: elmész egy Prezi-hez vagy LogmeIn-hez és a fejlesztés élvonalába kerülhetsz itthon,a világpiaccal konkurál az amit csinálsz. Autóipari szinten ez egyelőre nem lehetséges, csak ha kimész az anyacéghez és ott folytatod. (Mondjuk ez nem véletlen, nem láttam egy olyan német céget sem, hogy az IP-t külföldre vitték volna. Egy kivétel van, ha a helyi piacra kell valami csinálni (lásd Bosch-os példám korábbról), ilyesmi viszont itthon nem jellemző.)

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák