Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Chiller #16 üzenetére

    Mert az ultramobil irányba való fejlesztés nem összeegyeztethető az extrém compute hatékonysággal és a több rendelkezésre álló erőforrással. Vagy az egyiket választod, vagy a másikat. Az NV a mobil fókuszt választotta, és ezzel kompromisszumokat kötnek, hogy ultramobil szintű energiahatékonyságot érjenek el.

    Az üzleti szemlélet nem rossz. Tipikusan megcéloznak egy elképesztően nagy "MMO-zó/World of Tankozó" vásárlóbázist, ahol számít a gép fogyasztása is, és ezért cserébe csak a nagyon extrém igényekkel rendelkező AAA PC-s címek alatt szenvednek hátrányt. Eleve a nagyon költekező hardcore PC-s játékosok száma csökken.
    Az NV vérfanjainak nem fog tetszeni ez az irány, de kevesen vannak ahhoz, hogy üzletileg lehessen rájuk építeni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Chiller #35 üzenetére

    Nem igényelne sok extra tranyót a 64 UAV támogatása, de az NVIDIA nem akarja ezt az irányt, mert a mobil terveik ellen dolgozik. Nem akarnak két külön architektúrát Tegrába és GeForce-ba. Inkább a Tegra igényeit veszik alapul és felskálázzák GeForce-ba.

    Nem hiszem, hogy a nagyobb testvéreknél megoldják, hiszen nekik pont az a jó, ha a konzolról az új effekteket nem hozzák át PC-re a fejlesztők, és helyettük használják a GameWorksös alternatívákat. A 8 UAV erre nagyon jó, mert a teljes futószalagra kevés, és a PC-s fejlesztésre szánt pénzeket figyelembe véve inkább kéri a GameWorks effektet a stúdió, minthogy alternatívát dolgozzon ki. Ez alól leginkább a különösen nagy pénzből készülő AAA szuperprodukciók képezhetnek majd kivételt, de ebből lesz évente kevesebb játék.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák