Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz djculture #31 üzenetére

    Csak olyan fordulhat elő feature_level_11_0-ból, hogy van a játékban mondjuk öt compute effekt (két-két UAV igénnyel). Ezeket egyenként képes futtatni a kártya, de egyszerre csak négyet aktiválhatsz az ötből. Azt kiválaszthatod, hogy melyik legyen az a négy. Alternatív lehetőség, hogy a játék kap olyan kódot, ami virtuális UAV-kkel működik. Ekkor mindegyik effekt bekapcsolható, csak lassan fognak futni. Még alternatíva lehet az is, hogy xy compute effekt mellé raknak a fejlesztők compute shadert nem igénylő alternatívát. A GameWorks csomag egyrészt azért jött létre, hogy ha a konzolokról portolt GI/screen-space AO/soft shadow/god rays effekt nem futna GeForce-on, akkor GameWorksből beépíthetők olyanok, amelyek már futnak. Nem ugyanolyan minőségben, de ugyanarra a problémára jók.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák