- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #31 üzenetére
Csak olyan fordulhat elő feature_level_11_0-ból, hogy van a játékban mondjuk öt compute effekt (két-két UAV igénnyel). Ezeket egyenként képes futtatni a kártya, de egyszerre csak négyet aktiválhatsz az ötből. Azt kiválaszthatod, hogy melyik legyen az a négy. Alternatív lehetőség, hogy a játék kap olyan kódot, ami virtuális UAV-kkel működik. Ekkor mindegyik effekt bekapcsolható, csak lassan fognak futni. Még alternatíva lehet az is, hogy xy compute effekt mellé raknak a fejlesztők compute shadert nem igénylő alternatívát. A GameWorks csomag egyrészt azért jött létre, hogy ha a konzolokról portolt GI/screen-space AO/soft shadow/god rays effekt nem futna GeForce-on, akkor GameWorksből beépíthetők olyanok, amelyek már futnak. Nem ugyanolyan minőségben, de ugyanarra a problémára jók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.