Új hozzászólás Aktív témák

  • Janó1999

    tag

    Érdekesség,
    visszaérkezett az USB problémával beadott garis 925.
    Szervizben kicserélték a csatlakozót, de mivel nem javult meg, továbbították a központi szervizbe.
    Mint írtam a készülék néhány napos korában kicsúszott a zsebemből, és esett egy kicsit. Egyáltalán nem vészes mértékben megsérült az egyik sarka.
    Lefotózták a sérülést, és észrevették, hogy eláll a kijelző. Lefotózták azt is. A két jelenség pont átlós sarkokon helyezkedik el. (én az elállást eddig nem vettem észre)
    Azt írták, hogy csak miután fizetősen kijavíttatom az imént említett hibákat, azután tudják garanciában megjavítani az USB-t.
    Nem igazán látok összefüggést a két hibaok között.
    A telefon újkorában leesett, az USB pedig 1 hónapja nem működik. 22 hónap telt el közöttük.
    A telefon egyébként teljesen újszerű. Karcmentes.
    Jegyzőkönyvön az szerepel hibának, hogy az érintő nem működik (nyilván működött amikor beadtam) és az érintő panel elválik. (mitől válik el, belülről nyomja valaki?)

    Kicsit olyan, mint amikor nem javítják a szétrohadt autót garanciában, mert újkorában szereltél bele egy rádiót.
    Sok köze annak sincs egymáshoz.
    :(((

Új hozzászólás Aktív témák