Új hozzászólás Aktív témák

  • DaDa

    senior tag

    válasz Narxis #20958 üzenetére

    Sajnos ez csak jó hazánkba igaz, nagyon sok "nyugatibb" országban a szolgáltatás alapfeltétele a jó szerviz. Mind kinézetre és mind szolgáltatásra versenyeznek egymással a nagyobb gyártók. Nálam pl. kiemelkedik egy nagyobb termék esetén a szerviztapasztalat, és jó lenne ha ezt felismernék a gyártók. Igen is van köze a motonak ahhoz, hogy kinek adja a szervizelést és csekkolnia kéne őket, hogy megfelelnek-e. Mint mondtam ez főleg nálunk van letojva. Ha megfigyeled a nevesebb laptop gyártók IBM, Toshiba, Asus, Acer már már olyan garis feltételeket adnak, hogy csak nézel, jó a szerviz és megbízható. Remélem a moto is eljut egy olyan szintre, és csak remélem, hogy nem romlik el a telóm..le is kopogom. Addig meg marad a fogyasztóvédelem.

    "A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell

Új hozzászólás Aktív témák