-
IT café
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
mavlafa
csendes tag
Sziasztok!
Én is vettem egy ilyen remek kis telefont, annak tudatában, hogy akadnak vele gondok. Nos eddig samsung készülékeim voltak, és ennél több pénzt még sosem adtam telefonért. Kicsit tartottam a váltástól, de sok jót is olvastam a defyről, meg nálam fontos szempont volt a strapabíróság is.
Működött is rendesen a telefon, elégedett voltam. Egyszer csak észrevettem, hogy egy fekete csík jelenik meg minden képen. Öt napot használtam a készüléket, visszavittem a szervizbe, gond nélkül bevették.
Véletlenül egy ismerősöm dolgozik a hivatalos szervizben, aki tájékoztatott, hogy rengeteg ilyen készüléket kapnak vissza javításra, ráadásul ne számítsak gyors folyamatra se.Én ezek alapján arra jutottam, hogy ha megjavítják a telefont és működik rendesen, akkor használom ameddig szoktam, de soha többet nem veszek motorola-t, és telefont se ilyen összegért.
Lehet, hogy csak én vagyok ilyen kritikus vásárló, de azt gondolom, hogy ha már gond van egy ilyen értékű telefonnal, ennyi használat után, akkor 3 max. 4 napon belül meg kéne tudniuk oldani a javítást.
Üdv
m.
-
Matada2.3
veterán
Sziasztok én nyáron veszek egy defy-t és lehet hogy kimegyek Amerikába és ott veszem meg gsm boltban. MI a külömbség az Európai és az amerikai verzió között?
Finn the human
-
Adamul
tag
Ááá kikészít ez a Cordon electronics kft
Igazából csak a headsetem adtam le náluk amiért recsegett (már ezt sem értem, mért nem lehetett azonnal cserélni), de igazából soha nem lehet elérni őket telefonon!!! Már napok óta csak várok, ahhoz képest, hogy azt mondta a nőci h 1-2 nap...
Már csak azért imádkozom, nehogy a telónak legyen valami baja, mert ha ott is így zajlik a garanciális ügyintézés, akkor teló nélkül azért picit nehezebben bírnám mint egy cserélhető headset nélkül!!!A naptárhoz továbbra is érdekelne, hogy hogyan lehet valami figyelemfelkeltőbb jelzést beállítani!
-
Ashcroftt
csendes tag
válasz Matada2.3 #20953 üzenetére
Az amerikai nem működik az itthoni GMS/UMTS hálózaton, csak a kinti CDMA-n, ne vegyél olyat. A Global verziók működnek csak az összes típusú hálózaton, pl. DROID 2 Global.
A Cordon electronicsnak van egy mobilszáma is, ahol tényleg elérhetőek, csak az legtöbb helyen nincs feltüntetve: +36303859167 . Nekem tel megy hozzájuk nemsokára hangszóró-hibával, minimum két hetet mondtak...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz mavlafa #20952 üzenetére
Szia!
Először is... a szerviz minőségért(javítási idő, bánásmód stb.) nem a Motorola a felelős. Mint ahogy más gyártó esetében sem.
Másodszor...2 dolgot felejtenek el az emberek amikor egy ilyen kaliberű telefont vesznek. Oké, hogy kiadtál érte ennyi pénzt, de mit kaptál érte? Nem csak egy telefont hanem egy zsebben elférő multimédiás készüléket. Ha úgy tetszik.. egy mini-számítógépet. Azzal, hogy ez már nem csak egy szimpla telefon, nő a meghibásodási kockázatok száma is, hiszen az a rengeteg funkció amit tud nem varázsütésre kerül bele hanem bonyolult alkatrészek révén. Több alkatrész és több funkció=nagyobb eséllyel hibásodik meg. Erre van a 2 év gyártói garancia, én nem foglalkoznék az 1 éves EU gsm boltos garanciákkal, max. akkor ha tudom, hogy 1 éve múlva biztos eladom vagy másikat veszek, minden egyéb esetben érdemes kiperkálni azt a plusz 10ezer Ft vagy nem tudom most mennyi a különbség a gsm boltos garanciás és gyártó garanciás készülékek között, de a lényeg, hogy erre van a szerviz akiknek kutya kötelességük megjavítani a készüléked ha érvényes garanciával rendelkezel. Én úgy tudom, hogy van egy határ is, hogy ha 3-szor vagy 4-szer viszed vissza akkor kötelességük cserélni, legalábbis Vodánál volt ilyen még pár éve, nem tudom most mi a helyzet ez ügyben.
Thanos was right.
-
canniball
nagyúr
válasz premete #20758 üzenetére
Szómiszó, én sem egyszer olvastam el mire (nagyjából) mindent megjegyeztem.
Adamul!
Ha a Jorte-ban az Options-> Settings: Alert settings-> Alert Type-nál a Status bar notification helyett az Alert-et választod az nem segít?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DaDa
senior tag
válasz Narxis #20958 üzenetére
Sajnos ez csak jó hazánkba igaz, nagyon sok "nyugatibb" országban a szolgáltatás alapfeltétele a jó szerviz. Mind kinézetre és mind szolgáltatásra versenyeznek egymással a nagyobb gyártók. Nálam pl. kiemelkedik egy nagyobb termék esetén a szerviztapasztalat, és jó lenne ha ezt felismernék a gyártók. Igen is van köze a motonak ahhoz, hogy kinek adja a szervizelést és csekkolnia kéne őket, hogy megfelelnek-e. Mint mondtam ez főleg nálunk van letojva. Ha megfigyeled a nevesebb laptop gyártók IBM, Toshiba, Asus, Acer már már olyan garis feltételeket adnak, hogy csak nézel, jó a szerviz és megbízható. Remélem a moto is eljut egy olyan szintre, és csak remélem, hogy nem romlik el a telóm..le is kopogom. Addig meg marad a fogyasztóvédelem.
"A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell
-
Prien
addikt
válasz mavlafa #20952 üzenetére
Valahogy bennem is fogalmazódott már meg hasonló, bár nekem nincs gondom a Defy-vel,(első Motorolám) de a fórumot olvasva már-már lelkifurim van,hogy kifogtam egy eddig jól működő példányt. Nyilván rengeteg jó Defy van a nagyvilágban, de ez a magyar support kissé elvette a kedvem,hogy a Defy után újra Motorolát vegyek.
A kevés is több a semminél.
-
levibeka
csendes tag
sziasztok!
a napokban léptem be én is a Defysek táborába, a kérdés az lenne hogy az én telóm milyen származásu, illetve hogy áll a szoftverekel?? system v.Moto v.2.34.1MB525.Retail.en.SEA, Firmware v. 2.1 update1, Baseband v.EPU93ST2.U.03.04.00, Kernel v.2.6.29, Build nr.JRDNEM.U3.2.34.1, valaki tud mondani valami okosságot ezekből az adatokból??? amugy Assambled in China és 2011 januári, valamint zöld kameralencsés!!! elöre is köszi a segitségeteket!! -
mavlafa
csendes tag
Az azért nem nyugtat meg, hogy minél drágább egy telefon, annál több mindent tud (jó esetben) és ezzel a tudásmennyiséggel egyenesen arányos a meghibásodások lehetősége.
Ha már valamit piacra dobnak hosszas fejlesztéseket követően, magas áron, akkor a megbízhatóság szerintem az egyik alap tulajdonsága kell hogy legyen egy telefonnak.
Amennyiben meg általánosan előforduló hibáról van szó, akkor hívják vissza őket, javítsák mindet és ne a fogyasztónak keljen már egy utána rohangálnia, miután kiderült, hogy típushibáról van szó. -
Adamul
tag
válasz Ashcroftt #20956 üzenetére
Köszi szépen a számot, ez valóban nincs sehol (még az adott lapon sem) feltüntetve... Bár ezzel se lettem sokkal okosabb, ugyanis mint kiderült a Motorola fog majd új headsetet küldeni, tehát nem ma vagy holnap lesz ez... (nem értem mért nem lehet raktáron tartani pár kartonnal ilyen esetekre... )
-
Cinege
csendes tag
Sziasztok!
Én is a segítségeteket szeretném kérni. Olyan problémám van, hogy sokszor nem vagyok elérhető telefonon. Mintha ki lenne kapcsolva a teló. Sokan mondják, hogy csak sokadik próbálkozásra tudnak felhívni. 2.2.1 Android van rajta, de azon gondolkodtam, hogy nem lehetséges , hogy esetleg a függetlenítés miatt van a probléma? Angliában lett véve, ezért muszáj volt. -
canniball
nagyúr
válasz Adamul #20964 üzenetére
Akkor ez kapufa... Próbáld ki a Missed call nevű app-ot, én ezt az elmulasztott hívások és sms-k figyelmeztetésére használom, de van benne Calendar service opció is, hátha ez megoldja a problémád.
Cinege!
Függetlenítés? A szolgáltatók is függetlenül árulják a készüléket. Legalábbis itthon, de gondolom ha briteknél lenne SL akkor itthon is.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mavlafa
csendes tag
csak úgy: http://index.hu/tech/2011/05/18/sulyos_biztonsagi_rest_talaltak_az_androidban/
-
canniball
nagyúr
válasz mavlafa #20972 üzenetére
Nem kell olyan messze menni: Szinte az összes androidos telefont érinti a most felfedezett biztonsági hiba
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kano
nagyúr
válasz Narxis #20958 üzenetére
Sajnos nincs ilyen a fogyasztóvédelmi rendeletben. Elviekben akárhányszor javíthatják, persze az ügyfél meg kérheti a cserét. Na és akkor jön a csatározás.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Raksanyi
csendes tag
Jóétvágyat mindenkinek.
Hadd kérdezzem már meg tőletek hogy a GPS sebessége nálatok rendben van? Olyan mintha minden egyes bekapcsolásnál hidegindítást játszana. 5-10 perc mire talál jelet. Ha mozgok akkor végképp annyi neki, legyen az gyaloglás vagy bicikli. Aura és Endomondo amik használnák. Stock rom , rootolva, vodától, semmi egyéb. Ki akartam várni a garit hogy cserélgessem a romokat, de ezekszerint lehet nem lesz. Köszi előre is.
-
DaDa
senior tag
válasz Raksanyi #20975 üzenetére
Ha használsz valamilyen apn lockot, akkor az a baj. Ha tiltva van a net, akkor cseszett lassan talál jelet. A gps először belövi cellainfó alapján a megközelítőleges helyzeted és ezt pontosítja a GPS vevő. Minden kép kell APN kapcsolat.
Ilyen esetben nekem szabad területen 3-4 másodperc alatt talál jelet, ha kilövöm APN-el, akkor egyáltalán, vagy 15 perc.
[ Szerkesztve ]
"A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell
-
Zolás
addikt
válasz Raksanyi #20975 üzenetére
Általában menet közben hívnak, hogy ide-oda ugorjak el. Így a naviprogramot is menet közben lövöm be(míg állok a lámpánál, stb) és mindezt bent a városban. Általában 3-5 perc alatt talál jelet net nélkül, nettel 5másodperc, viszont volt hogy bekattant tőle a naviprogram, és újra kellett indítani.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Ashcroftt
csendes tag
válasz Adamul #20969 üzenetére
Egy asus szervíz-elérhetőség oldalon találtam, ők is olyan szerencsétlenek, hogy ide tartoznak...
Szervízről amúgy annyit, hogy mivel a Motorola hivatalosan már nincs is jelen kis hazánkban, örülhetünk, hogy egyáltalán ránk néznek. Szinte minden elektronikai cuccot ázsiában csinálnak, rabszolgákkal, megfelelő "minőségbiztosítás" mellett, ami általában azt jelenti, hogy a kevésbé fontos piacokra mennek a nem teljesen sikerült szériák, batchek... Itthon meg még mindíg teljesen általános, hogy ha a javítás túl bonyolult/drága lenne, rámondják, hogy leesett/beázott, ergo nincs garancia. Úgysem viszi perre szinte senki, hülyének is megéri... Persze lehet, hogy én látom csak ilyen árnyaltan a képet, de barátaimnak volt pár WTFLOL?!? szervíz-ügylete már...
-
Edge
veterán
-
Pistakiss
őstag
válasz mavlafa #20968 üzenetére
Háát!
A hibáddal kapcsolatban pont a napokban írt valaki, akinél ugyanígy csíkozott a kamera, hogy az nem HW, hanem SW hiba és frissítés után jó lett neki"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
rbalint88
addikt
garancia téma: aki nagyon sípol, hogy moto gari így meg úgy, annak jelezném, hogy a crima/cordon látja el a samsung és a sonyericsson garanciás javítását is.
hangszórócsere nekem megvolt 3 nap alatt. hétfő délután bevittem, csütörtök reggel jött az sms, hogy mehetek érte.
cirmával sonyericsson vonalon volt harcunk, 8adik javítás után cserélték a telefont, amit nagyon gyorsan el is adtunk utána. -
mavlafa
csendes tag
Az a hozzászóás nekem kimaradt vhogy. Nem bánnám, ha nem kéne megbontaniuk a telefont.
-
Pistakiss
őstag
válasz Trabby #20985 üzenetére
Háát!
Nem!
Ez csak egy monogramm, ha nem akarod, akkor nem olvasod a hsz-om elött!"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
mavlafa
csendes tag
Naja.
-
Pistakiss
őstag
válasz mavlafa #20987 üzenetére
Háát!
Szerintem, ha nem tudnak erről, akkor biztos megbontják, mert ahogy olvastam, a síma 2.1-es romnál nem biztos, hogy meggyógyúl, de próba cseresznye alapon az is lehet segít
rajta, ha azt teszik fel újra"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
YLi
tag
Sziasztok!
A haverom vett egy ilyen telót a speedshopnál. 2.1 volt rajta és frissítettük a hivatalos Motorola update programmal 2.2.2-re, de a vaku használatnál fekete a képernyő szerintetek mi lehet a gond? Bocs, ha olyanokat kérdezek amiket már írtatok,de rengeteget kellene visszaolvasni. A magyarítással mi a helyzet csak főzött rommal oldható meg? Érdemes főzöttet rakni? -
Pistakiss
őstag
Háát!
Szerintem vaku szinkron probléma lehet, vagyis nem akkor villan a vaku, amikor exponál a gép"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
kano
nagyúr
válasz Pistakiss #20988 üzenetére
A monogrammot max a végére szokták tenni. Igaza van a kollégának, nagyon idegesítő a "Háát!"-ozás.
Garancia problémához:
Bele kell nyugodni, hogy sajnos ez még mindig a Balkán és nem nyugat. Ahogy nézem a mostani hozzáállással soha nem is lesz itt nyugat. Itt nincs fogyasztóvédelem csak érdekek mentén való haladás.
Nekem is volt egy harcom a Nokia- ElectroWorld párossal, de buktam a dolgot, pedig én is a 4. főpanelcsere után egy cserét szerettem volna kérni. És mibe kötöttek bele??? Hogy miért vettem át a készüléket a szervizelés után. Vicc....[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Zolás
addikt
Elkezdtem letölteni a Nordic froyot, és a friss CM7 csomagot, aztán most majd jól elkenem a defym száját
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Z0C!
őstag
nu felraktam ezt a LP 8.6 betát...újítás mi van benne?
azon kívül hogy körbe körbe forgatom a screeneket...vannak témák, oké, de honnan töltsek le? XDA-ról?
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Halo
senior tag