Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    válasz mavlafa #20952 üzenetére

    Szia!

    Először is... a szerviz minőségért(javítási idő, bánásmód stb.) nem a Motorola a felelős. Mint ahogy más gyártó esetében sem.

    Másodszor...2 dolgot felejtenek el az emberek amikor egy ilyen kaliberű telefont vesznek. Oké, hogy kiadtál érte ennyi pénzt, de mit kaptál érte? Nem csak egy telefont hanem egy zsebben elférő multimédiás készüléket. Ha úgy tetszik.. egy mini-számítógépet. Azzal, hogy ez már nem csak egy szimpla telefon, nő a meghibásodási kockázatok száma is, hiszen az a rengeteg funkció amit tud nem varázsütésre kerül bele hanem bonyolult alkatrészek révén. Több alkatrész és több funkció=nagyobb eséllyel hibásodik meg. Erre van a 2 év gyártói garancia, én nem foglalkoznék az 1 éves EU gsm boltos garanciákkal, max. akkor ha tudom, hogy 1 éve múlva biztos eladom vagy másikat veszek, minden egyéb esetben érdemes kiperkálni azt a plusz 10ezer Ft vagy nem tudom most mennyi a különbség a gsm boltos garanciás és gyártó garanciás készülékek között, de a lényeg, hogy erre van a szerviz akiknek kutya kötelességük megjavítani a készüléked ha érvényes garanciával rendelkezel. Én úgy tudom, hogy van egy határ is, hogy ha 3-szor vagy 4-szer viszed vissza akkor kötelességük cserélni, legalábbis Vodánál volt ilyen még pár éve, nem tudom most mi a helyzet ez ügyben.

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák