Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Quent1n

    senior tag

    válasz mrlujoak #47 üzenetére

    Részben egyetértek veled de a gyártási hibáról pont nem a user tehet és nem tudja otthon maradéktalanul ellenőrizni a telefoni minden részletét. Ha a hőtől elenged a ragasztás az pl. pont az a hiba amit otthon nehéz lecsekkolni, sajnos csak túl későn derül ki.. Szóval én azt mondom, hogy vagy be kéne szüntetni az IP szabványok HIVATALOS odaítélését (tehát lecsekkoltatni a telefont de nem sütni rá a plecsnit) és a vizes reklámokat, vagy garanciát vállalni a beázásra és ugy megcsinálni az ajtók körüli részt, hogy ellenőrizhető legyen ha ott éri víz a készüléket. Vagy még egy ötlet, hogy kötelező lenne minden vízálló telefont árusító helynek lehetőséget adni beázás elleni biztosítás megkötésére a garancia időtartamáig.

    Lássuk be ha a TV-be a csapból is az folyik, hogy egy telefon ilyen vízálló meg olyan vízálló akkor a vásárlónak teljesen jogos igénye, hogy ő is használhassa vízben és elég szar érzés lehet ha beázik a cucc és utána még csípőből őt hülyézik le, hogy biztos nyitott ajtókkal úsztatta meg. És akkor arról nem is beszéltünk, hogy micsoda nonszensz ha a készülék szervizbe jár utána jó eséllyel nem lesz többé vízálló, mert vagy nem tudják vagy nem akarják úgy összerakni... A minimum lenne, hogy utána a user előtt megcsinálják vele az ip szerinti vizes tesztet. Veszek egy vizes mobilt és remeghetek, hogy semmi baja ne legyen mert utána bukom a vízállóságot?

    Szóval elég komplex dolog ez szerintem de én mindenképp örülök, hogy jön egy középkat vízálló teló csak legyen normális áron.

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

Új hozzászólás Aktív témák