Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Szerintem a cím és a cikk is félrevezető, mivel te nem maxoltad a grafikát, hanem a számodra nem tetsző effekteket kapcsoltad ki. A háttér nem homályos, hanem a DOF szimuláció mossa el, ettől lesz filmszerűbb (bár tény, hogy a DirectX 11 API jobban kezeli, nem lesz ennyire mű a hatása). Ugyanígy a fényforrások effektjeit is kikapcsoltad, rátoltál egy adag extra kontrasztot meg színeket, amikkel át is estél a ló túloldalára.

    Amúgy maga a konfigolás tök jó dolog, részletesen bemutattad min lehet változtatni ha az embernek úgy tartja kedve, csak a mellékelt ábrák pont nem a grafika feljavítását mutatják meg, hanem addig a szintig kapcsoltál ki effekteket, ami a te ízlésednek megfelelő.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz CPT.Pirk #15 üzenetére

    "A textúra módosításokat, árnyék beállításokat és a többit akkor minek hívnád?"

    A legszembetűnőbb módosítások pont a leglátványosabb effektek kikapcsolása volt.

    "Egyébként ezek az effektek amiket kikapcsoltam, továbbra is tartom, hogy csak az AA általános hiányát hivatottak elfedni."

    Szerintem meg baromi divatosak és ezért építették be. A mű DOF nem fedi el az AA hiányát, ahogy a fényeffektek sem. De meglévő AA mellett sem indokolt kikapcsolni őket, bár ez egyéni ízlés dolga.

    "Az meg, hogy hova estem át, azt nem jelentheted ki, mert nem láttad a képet az én itteni TV-men."

    Ez igaz. Én egy 97% Adobe RGB színtérrel rendelkező, kalibrált monitoron néztem, de az arcokon kiégő fények bármilyen megjelenítőn kiégnek.

Új hozzászólás Aktív témák