Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    Ez baromi jó! Mármint üzleti szempontból! Nem tudom, ki találta ki ezt a csomagot, de igen jó marketing ötlet volt! Le a kalappal előtte :R

    Elérték a legkedvezőbb percdíjú általánosan elérhető feltöltőkártyás csomagot olyan módon, hogy közben mégis minden hónapban fel kelljen töltened.

    Gondoljatok csak bele: A 29,50Ft-os percdíj jelenleg a legjobb ajánlat a bárki számára elérhető feltöltőkártyás piacon (Nem számolom bele a 26 alattiaknak elérhető csomagot, mert ők úgyis csak az itt is megjelent "égő" szintig képesek eljutni, valamint az egyedi, vagy külön díjba kerülő csomagokat).
    Ugyanakkor ahhoz, hogy ezt a percdíjat tartani tudd, ahhoz minimum 2000 Ft-ot ki kell fizetned havonta. Na igen, akkor már előfizetést is köthetnél, csakhogy az előfizus 2k körüli, mindenki számára elérhető csomagok percdíja is magasabb ennél a percdíjnál (Telenor 36,50Ft/2350Ft havidíj, T-mobile 34Ft/2500Ft havidíj, Vodafone 30Ft/2100Ft havidíj, majd 39Ft ezen felül)

    Tehát ha valaki havi kb 2k-t telefonál el, annak ez a csomag éri meg leginkább, nincs sem előfizus, sem feltöltőkártyás, amit könnyedén elérhet és olcsóbban beszélhet. Emellett pedig ott van a tény, hogy nem kell hűségidőt kötnie. ha nem akarja tovább, abbahagyhatja a használatot.

    OK, az itt fórumozók nagy része más igényekkel rendelkezik, illetve vagy még 26 év alatti, vagy flottába csöppen bele, de az ország Kovács Pistája biza kb 2k-t telefonál el egy hónapban, és számára megéri ez a csomag. Közben pedig a Tesco magához köti, noha nem írat alá vele hűséget, de ha meg akarja tartani a jó percdíjat, akkor megint fel kell töltenie.

    Szóval akármelyik guru találta ki ezt a csomagot, emelem a kalapom előtte :C

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz Fairplays #29 üzenetére

    Az pont jó arra, hogy ha esetleg az e-maileket be akarod állítani, hogy megkapd őket (a szöveges részét), akkor ne kelljen külön fizetned érte.

    Vagy ha néha meg akarod nézni a menetrendet, akkor Opera minivel megteheted.

    Esetleg ha véletlenül felmész a netre, mert félrenyomtál, akkor ne fizess vagyonokat.

    Stylewars_kp "olcsó embert"
    Ez egy új fogalom, a Homo Insumptuosus :DDD

    Valahogy én inkább nevezném Homo Sapientior-nak azt, aki odafigyel a költekezéseire. :U

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz arnyekxxx #34 üzenetére

    Ha 60 percet beszél a Jóska bácsi, akkor Tesco-nál még maradni foga kártyáján 460Ft, ami a 30 nap végén nem tűnik el, ott marad. Ugyanekkor a Lidl-kártyán 20Ft marad.Éppen ezért remek ez a csomag üzleti szempontból, mert nagyobb összeget fogsz látni a számládon 30 nap múltán, ha nem beszéled le, csak a felét. De a pszichológiája a következő a már jól ismert Kovács Pista szemszögéből:

    - 2000Ft-nyit mindenképp le kell beszélnem, mert az csak 30 napig él (mivel a kedvezményt használod el előbb). Ez fél óra, annyit eddig is telefonáltam általában. Tehát ha 33 percet telefonálok, akkor a számlámon még mindig marad 2000Ft, amennyit kifizettem a feltöltőkártyára, ergo ingyen beszéltem.
    - 33 és 66 perc között is jól járok, mert a percdíjam nagyon jó. Ha pedig nem beszélem le, akkor még sok pénzem marad. Pl ha 50 percet beszélek 30 nap alatt, akkor is marad még 1050Ft a számlámon, tehát 950Ft.ért beszéltem 50percet. Jó vagyok, 19Ft-os percdíjjal beszéltem.
    - ha elérem a 66 percet, akkor telefonáltam a legdrágábban, mert akkor 29,50Ft volt a percdíjam.
    - rendszeresen járok a Tesco-ba, tehát nem kell félnem attól, hogy elfelejtek venni újabb kártyát, hogy a kedvező percdíjam tovább éljen (ha meg még sms-t is küldenek 30 nap végén, akkor elég lesz csak megvennem a feltöltőkártyát, aztán majd otthon feltöltöm, ha jött az sms)
    - ha tudom, hogy valamelyik hónapban többet kell telefonálnom, akkor nem 2000Ft-ra töltöm fel, hanem pl 4000-re, akkor ha abban a hónapban ha pl 1000 percet beszéltem, még mindig marad 2900Ft a számlámon, tehát 1100Ft-ért beszéltem 100 percet.

    Persze ott van a negatív oldal, hogy a megmaradt összeget csak telefonálásra tudja majd elhasználni Kovács Pista, ráadásul 59Ft-os percdíjjal, kivéve, ha megint vesz 30napra egy 2000-es csomagot, mert akkor a fennmaradó összeget is le tudja beszélni nem olyan magas költségen.
    De amikor vége egy hónapnak, akkor vagy legrosszabb esetben felhasználja a teljes keretét az illető, ez esetben 29,50Ft-ért telefonált, vagy egy látszólag jelentős összeg marad a számláján.
    Egyedül azok járnak/járhatnak rosszul ezzel a csomaggal, akik 30 percet sem telefonálnak 30 nap alatt. Ilyen személy viszont nincs sok.

    Szóval alapvetően átgondolva ezt a csomagot, nagyon jó lehetőséget ad a felhasználóknak, bármit is mondtok.
    Ha pedig ez csak bevezető akció, aminek fél év múlva vége, akkor fél év múlva vagy számhordozás, vagy új szám és kész.

    Ugyanakkor a Tesco ha semmit nem keres ezen a szolgáltatáson, már akkor is magához köti az embereket. Zseniális húzás a részükről :R

    MOD
    Közben olvasom, miket írogattok egypáran :Y
    Utánaszámoltatok egyáltalán?? Nem csak akkor éri meg, ha az egészet lebeszéled :U
    A Tesco-nak nem a telefonálás lesz benne az üzlet, hanem az, hogy ha már náluk van egy nagyon kedvező telefonos szolgáltatásod, akkor már úgyis oda mész majd vásárolni is. Először azért, mert ott veszed a feltöltőkártyát, utána meg azért, mert már megszoktad, hogy ott vásárolsz.
    Ez a csomag-konstrukció pedig baromira megéri, sőt, a legkedvezőbb szabadon elérhető csomag a keveset beszélők számára.

    #46 pont arra válaszoltam, hogy a felhasználónak is megéri, és nem csak akkor, ha az egész összeget teljes mértékben lebeszéli. :(

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz fateless #44 üzenetére

    "- ha tudom, hogy valamelyik hónapban többet kell telefonálnom, akkor nem 2000Ft-ra töltöm fel, hanem pl 4000-re, akkor ha abban a hónapban ha pl 1000 percet beszéltem, még mindig marad 2900Ft a számlámon, tehát 1100Ft-ért beszéltem 100 percet."

    Itt egy "0"-val elírtam
    Helyesen
    - ha tudom, hogy valamelyik hónapban többet kell telefonálnom, akkor nem 2000Ft-ra töltöm fel, hanem pl 4000-re, akkor ha abban a hónapban ha pl 100 percet beszéltem, még mindig marad 2900Ft a számlámon, tehát 1100Ft-ért beszéltem 100 percet.

    MOD
    Ennyi ember és nem számol utána, csak morog :(

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz DS39 #51 üzenetére

    Azért jó - elsősorban a Tesco-nak - mert ha feltöltöd az egyenlegedet 2.000Ft-tal, majd letelefonálsz pl 40 percet 30 nap alatt, akkor ránézel az értesítő sms-re, és azt látod, hogy egy hónap után még van 1.640Ft a számládon. Ez azt az érzetet kelti benned, hogy milyen olcsón telefonálsz (ergo neked jó a Tesco).
    Persze ha nem töltöd fel ismét, akkor azt az összeget már csak 59Ft-os percdíjon beszélheted le, de ha azt annyiért beszéled le a következő időszakban újabb feltöltés nélkül, akkor is beszéltél még 28 percet, tehát összesen 68 percet beszélhettél a 2.000Ft-odért, ami kedvezőbb a Lidl ajánlatánál. (Ergo a legrosszabb esetben is olcsóbban beszéltél, mint a Lidl ajánlata)

    Csak akkor buksz ezzel a csomaggal, ha nem használod ki a 30 nap alatt az ajándék feltöltést. Minden egyéb esetben olcsóbb, mint a Lidl ajánlata.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz mdk01 #119 üzenetére

    Így van, tényleg sok a buta ember és ez itt is jól látható - hány és hány ember leírja, hogy az 59Ft-os percdíj milyen magas, miközben nem veszik a fáradságot, hogy kicsit utánaszámoljanak. :(

    Mellesleg biztos vagyok benne, hogy percdíjként az akár 29,50Ft lesz feltüntetve a reklámanyagon. Ha megfelelően tájékoztatják az embereket, akkor nem lesznek problémák sem (tudom, tudom, egyből jön a "magyaros" megnyilvánulás: "úgyis átverik őket, úgyse lesz rendes tájékoztatás")

    Ez a csomag nekem nem jó, hiszen másodperc alapon beszélek mindkét előfizetésemmel, jóval alacsonyabb percdíjakkal.
    Annak sem jó, aki még igénybe veheti a 26 év alattiaknak szóló csomagokat.
    Annak sem jó, aki sokat beszél.
    Biztosan vannak mások is, akiknek nem jó.
    De a Tesco nem annak akarja eladni, akinek nem jó, hanem akinek ez megéri.
    Annak jó, aki eddig havi 1000-2000Ft között költött a telefonálására, mert számára olcsóbb lett a telefonálás. Aki általában 1000Ft-nál kevesebbet beszél, annak nem éri meg ez a csomag, ez is látható. Aki pedig havi 3-5-ezreket beszél el, annak már mindenképp megéri egy másik, általában előfizetéses csomag vásárlása.

    Én inkább abban látom a nehézséget, hogy miként tudják majd az embereket rávenni a váltásra. Körülöttem több ember még mindig nem váltott csomagot, pedig 49Ft-os illetve negyvenegypár forintos csomagokat használnak, amire már eddig is volt alternatíva, de mivel nem tudták, hogyan kell és nem volt kedvük pepecselni vele, ezért megmaradtak az eddigi csomagnál, hiszen havi 2-300Ft kedvéért nem álltak neki szenvedni ezzel. Nem azért, mert az éves szinten párezer Forint nem érdekelte őket, hanem mert mindig lehetett azt mondani, hogy majd a következő alkalommal...

    Szóval ha nem találják ki a jó csomag mellé a jó segítséget a váltáshoz, akkor könnyen lehet, hogy nem lesz eléggé rugalmas a megcélzott réteg és nehézkes lesz az előrelépés.

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz kcsa #121 üzenetére

    Számolj utána, vagy olvass vissza, nincs kedvem megint leírni.

    De tudod mit, bemásolom, mert más sem fog utánaszámolni, csak kommentelni, könnyebb így:

    #27
    Ez baromi jó! Mármint üzleti szempontból! Nem tudom, ki találta ki ezt a csomagot, de igen jó marketing ötlet volt! Le a kalappal előtte
    Elérték a legkedvezőbb percdíjú általánosan elérhető feltöltőkártyás csomagot olyan módon, hogy közben mégis minden hónapban fel kelljen töltened.

    Gondoljatok csak bele: A 29,50Ft-os percdíj jelenleg a legjobb ajánlat a bárki számára elérhető feltöltőkártyás piacon (Nem számolom bele a 26 alattiaknak elérhető csomagot, mert ők úgyis csak az itt is megjelent "égő" szintig képesek eljutni, valamint az egyedi, vagy külön díjba kerülő csomagokat).

    Ugyanakkor ahhoz, hogy ezt a percdíjat tartani tudd, ahhoz minimum 2000 Ft-ot ki kell fizetned havonta. Na igen, akkor már előfizetést is köthetnél, csakhogy az előfizus 2k körüli, mindenki számára elérhető csomagok percdíja is magasabb ennél a percdíjnál (Telenor 36,50Ft/2350Ft havidíj, T-mobile 34Ft/2500Ft havidíj, Vodafone 30Ft/2100Ft havidíj, majd 39Ft ezen felül)

    Tehát ha valaki havi kb 2k-t telefonál el, annak ez a csomag éri meg leginkább, nincs sem előfizus, sem feltöltőkártyás, amit könnyedén elérhet és olcsóbban beszélhet. Emellett pedig ott van a tény, hogy nem kell hűségidőt kötnie. ha nem akarja tovább, abbahagyhatja a használatot.

    OK, az itt fórumozók nagy része más igényekkel rendelkezik, illetve vagy még 26 év alatti, vagy flottába csöppen bele, de az ország Kovács Pistája biza kb 2k-t telefonál el egy hónapban, és számára megéri ez a csomag. Közben pedig a Tesco magához köti, noha nem írat alá vele hűséget, de ha meg akarja tartani a jó percdíjat, akkor megint fel kell töltenie.

    Szóval akármelyik guru találta ki ezt a csomagot, emelem a kalapom előtte

    #44 + #49
    Ha 60 percet beszél a Jóska bácsi, akkor Tesco-nál még maradni foga kártyáján 460Ft, ami a 30 nap végén nem tűnik el, ott marad. Ugyanekkor a Lidl-kártyán 20Ft marad.Éppen ezért remek ez a csomag üzleti szempontból, mert nagyobb összeget fogsz látni a számládon 30 nap múltán, ha nem beszéled le, csak a felét. De a pszichológiája a következő a már jól ismert Kovács Pista szemszögéből:

    - 2000Ft-nyit mindenképp le kell beszélnem, mert az csak 30 napig él (mivel a kedvezményt használod el előbb). Ez fél óra, annyit eddig is telefonáltam általában. Tehát ha 33 percet telefonálok, akkor a számlámon még mindig marad 2000Ft, amennyit kifizettem a feltöltőkártyára, ergo ingyen beszéltem.
    - 33 és 66 perc között is jól járok, mert a percdíjam nagyon jó. Ha pedig nem beszélem le, akkor még sok pénzem marad. Pl ha 50 percet beszélek 30 nap alatt, akkor is marad még 1050Ft a számlámon, tehát 950Ft.ért beszéltem 50percet. Jó vagyok, 19Ft-os percdíjjal beszéltem.
    - ha elérem a 66 percet, akkor telefonáltam a legdrágábban, mert akkor 29,50Ft volt a percdíjam.
    - rendszeresen járok a Tesco-ba, tehát nem kell félnem attól, hogy elfelejtek venni újabb kártyát, hogy a kedvező percdíjam tovább éljen (ha meg még sms-t is küldenek 30 nap végén, akkor elég lesz csak megvennem a feltöltőkártyát, aztán majd otthon feltöltöm, ha jött az sms)
    - ha tudom, hogy valamelyik hónapban többet kell telefonálnom, akkor nem 2000Ft-ra töltöm fel, hanem pl 4000-re, akkor ha abban a hónapban ha pl 1000 percet beszéltem, még mindig marad 2900Ft a számlámon, tehát 1100Ft-ért beszéltem 100 percet.

    Egyedül azok járnak/járhatnak rosszul ezzel a csomaggal, akik 30 percet sem telefonálnak 30 nap alatt. Ilyen személy viszont nincs sok.

    Szóval alapvetően átgondolva ezt a csomagot, nagyon jó lehetőséget ad a felhasználóknak, bármit is mondtok.

    Ha pedig ez csak bevezető akció, aminek fél év múlva vége, akkor fél év múlva vagy számhordozás, vagy új szám és kész.

    Ugyanakkor a Tesco ha semmit nem keres ezen a szolgáltatáson, már akkor is magához köti az embereket. Zseniális húzás a részükről

    Ha feltöltöd 2000Ft-tal március elsején, kapsz +2000Ft-ot. Az első 30 nap alatt ha csak 33 percet beszélsz, akkor elhasználtad a bónuszt, marad 2000Ft a számládon. A következő 30 nap alatt megint telefonálsz 33 percet, elhasználtad a maradék 2000Ft-ot.
    Tehát feltöltöttél 2000Ft-ot, amit használtál 2 hónapon keresztül, beszéltél vele 66 percet, ami azt jelenti, hogy havi 1000Ft-ot költöttél a telefonodra, mégis havi 33 percet beszélhettél.

    Hadd idézzelek:
    A butaságról ennyit...
    :U

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz DS39 #124 üzenetére

    Igazad lesz, és az lesz a veszte ennek a csomagnak, hogy az emberek tökéletesen lusták arra, hogy utánaszámoljanak a dolgoknak.

    Lehet, hogy a Tesco is rájön erre pár hónap múlva, és átáll a 31-es körzetszám 31Ft-os percdíjra.

    Ha így lesz, példát vehetsz a mobilgyártókról és kérhetsz licensz-díjat a Tesco-tól. :DDD

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz rudi #127 üzenetére

    Középsuliban - átlagos gimnázium - minden évben volt nálunk IQ-teszt. Az osztályátlag 112 volt (nem TV-s IQ felmérés, hanem rendes). Mikor beszélgettem a pszichológussal, azt mondta, hogy az országátlag 100 körül van. Akkor gondolkodtam, hogy hogyan lehet ilyen rossz az országátlag, hiszen számomra teljesen átlagosnak tűnt az osztályunk, voltak falakat rengetően ostobák is.
    Azóta a munkám során már többször láttam a magyarázatot a 100-as átlagra...

    Ezek után tényleg zseninek kell lennie annak, aki megérteti a hétköznapi emberel a Tesco csomag mibenlétét olyan módon, hogy a GVH se problémázzon.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz rudi #127 üzenetére

    rudi, meggyőztél.
    Már ebben az elmúlt 20 hsz-ben is látszik, mennyien nem tudnak számolni vagy szöveget értelmezni. :R ...és akkor még nem beszéltünk az átlag emberről.

    MOD
    A TV-s dologhoz pedig:
    Pár éve már, hogy csak m1-et néztünk idehaza, aztán másfél éve a TV-t is kidobtuk, azaz elajándékoztuk. Van egy TV/monitorunk, de csak monitorként, illetve DVD-lejátszóhoz kapcsolva használjuk. Annyival nyugodtabb azóta az életünk.

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz Magnat #153 üzenetére

    ... azt pedig tedd hozzá, hogy ha így cselekszik valaki, akkor átlagolva 29,50Ft lesz a percdíja, hiszen 2.000Ft-ért telefonálhatott 67 percet.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz kcsa #155 üzenetére

    Ember! Azoknak jó ez, akik eddig havi 1000 Ft és 2000Ft között költöttek el a telefonálásukra. Ez a réteg egy nagyon jelentős csoport kis hazánkban. Nekik lett ez létrehozva, őket célozták meg vele.
    Ez nem a mindenkinek szóló csomag. Ez azoknak, akik ebben az összeghatárban mozogtak. Ebben gondolkozz!

    Gondold már végig, amit mondasz!!
    Ha pistike 2000Ft-ra feltölti a telefonját, majd beszél 50 percet egy hónapban, akkor még marad a számláján 1050Ft. Ez az összeg NEM fog elveszni, hanem rajta marad. Ha a következő hónapban nem tölt rá, akkor is lebeszélhet még 17 percet.
    Csak akkor veszít kedvezményt, ha nem beszél le legalább 33 percet az első 30 napban. De ha valakire igaz ez, akkor nem havi 1000-2000Ft-ot költ telefonálásra, ergo nem célcsoport.

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz kcsa #159 üzenetére

    :( :U :(

    Levezetem neked - és a többieknek is - de utoljára (nem is értem, miért próbálom megértetni):

    Nézzük meg Kovács Pista meséjét!

    Kovács Pista havonta 1500Ft-ot költ telefonálásra Ez a célcsoportban van, hiszen havi 1000-2000Ft között költ, ezzel könnyebb lesz számolni.
    Eddig Kovács Pista rendelkezett egy TeleVoda-mobil csomaggal, mely 35Ft-os percdíjjal számolt, azaz Kovács Pista az eddigi 1500Ft-os költésével majdnem 43 percet tudott lebeszélni havonta. Kovács Pista szeretne továbbra is majdnem 43 percet beszélni havonta, de azért spórolni is szeretne. Mivel Kovács Pista már 40 éves, ezért nem kap djuice és hasonló kártyákat, és nem szeretné a gyereke nevére sem megvenni, meg hasonlók.
    Kovács Pista hallott arról, hogy most a Lidl és a Tesco is ad SIM kártyát, így leül számolni, hogy a következő egy évben melyiknél éri meg neki inkább havonta majdnem 43 percet beszélnie.
    Már tudja, hogy a TeleVoda-mobil-nál ez a 43 perc pontosan 43x35=1505Ft-jába kerülne.

    Lássuk, mennyi lenne a Lidl ajánlata.
    Itt egyszerű kiszámolnia, mert a 43 perc beszélgetés 43x33=1419Ft-jába kerülne, tehát havonta spórolna 86 Ft-ot, ami éves szinten egy ezres. Nem sok, de ugyebár, ki a kicsit nem becsüli...

    Kovács Pista megnézi a Tesco ajánlatát is. Bár elsőre megijed, mert hallja, hogy 59 Ft a percdíj, de mondták neki, hogy van valami kedvezmény is, gondolja, kiszámolja.
    1. hónapban rátölt a kártyára 2000Ft-ot, mert ez a legkisebb összeg, Kovács Pista pedig nem akar sokat költeni. Ezzel megjelenik a számláján 4000Ft. A percdíj 59Ft, azaz a 43 perc beszélgetés 59x43=2537Ft-ot von le a 4000Ft-os egyenlegéből, ami azt jelenti, hogy még 1463Ft marad a számláján. Elsőre nagyon megörül Kovács Pista, hiszen arra gondol, hogy "lám-lám, feltöltöttem 2000Ft-ot a számlámra, és még maradt így is 1463Ft-om". De azért Kovács Pista nem olyan ostoba, hogy bedőljön mindennek, ezért szépen visszaosztja a költségeket, hogy pontosan megtudja, hogy mennyibe is került neki a 43 perc telefonálás, így rájön, hogy ezen költség havonta számára 1268,5Ft-ot jelent, amivel az eddigiekhez képest 236,50Ft-ot meg tud spórolni havonta, éves szinten pedig 2838Ft-ot.

    Eddig nagyon boldog Kovács Pista, de ekkor figyelmezteti őt néhány barátja, aki megmondja neki, hogy "vigyázz, Pista, mert ha nem telefonálod el a kedvezmény összegét, akkor azt - de csak a kedvezményt - elbukod, oszt jónapot".
    Kovács Pista persze tudja, hogy alapvetően 43 percet szokott átlagosan telefonálni egy hónapban, de azt is megvizsgálta, hogy mennyit kell minimum telefonálnia ahhoz, hogy elhasználja a bónuszt. Ez 33 perc, hiszen ha eltelefonál 33 percet, akkor azzal felhasználta az ajándékkeretét, így még mindig megmarad a 2000Ft a számláján, ami éppen elég a következő hónapban is 33 percnyi beszélgetéshez, tehát jól jár.

    Csak kíváncsiságból Kovács Pista azt is kiszámolta, hogy mi történik akkor, ha nem telefonál legalább 33 percet egy hónapban, hanem mondjuk ő csak 30 percet telefonálna havonta, akkor megéri-e neki ez a Tesco-s csomag. Rájött, hogy még így is spórol havonta 52,50Ft-ot a Lidl csomaghoz képest.

    Így Kovács Pista abban a tudatban, hogy amennyiben havonta 30-60 percnyi hívást kezdeményez telefonján, azaz havi 1000-2000Ft-ot szán telefonálására, úgy számára a Tesco valóban gazdaságos.

    Ez hát Kovács Pista története.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    Külön hsz-ben írom, hogy ne rondítsam el Kovács Pista történetét.

    Végig arról beszéltem, hogy azoknak éri meg, akik eddig havonta 1000-2000Ft-ot költöttek a telefonálásukra. Soha nem mondtam, hogy ez mindenkinek jó, sőt! Akinek csak arra kell, mint az én nagymamámnak, hogy elérhető legyen, nem is ajánlanám. Az ő számláján már így is több, mint 10.000Ft gyűlt össze, mert évente egyszer feltöltjük a kártyáját 3k-val, ami szépen gyülekezik a számláján. Az is csak azért kell, hogy megmaradjon a száma.

    Egy fiatalnak, aki kaphat sokkal jobb csomagot is bármelyik szolgáltatónál, megint csak nem éri meg.

    Annak sem éri meg, aki havonta már pl 3k-t költ el, mert már találhat kedvezőbb csomagot is, akár előfizetésest. Akinek meg flottás csomag jutott, annak megint csak az a jobb.

    De nagyon sok! olyan ember van az országban, aki nem költ többet havi 1000-2000Ft-nál a telefonálására (biztos vagyok benne, hogy jelentős piackutatás előzte meg a célcsoport vizsgálatával, mielőtt kialakították ezt a csomagot). Nekik ez kedvező csomag, havi kb 10%-kal csökkenthetik a telefonálási költségeiket.

    Ott durranthat könnyen mellé a Tesco, hogy bonyolulttá tette a számítást, nem pedig egyértelművé és átláthatóvá.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz arnyekxxx #177 üzenetére

    A #120-as hozzászólásban pont ezt írtam én is, hogy félő, hogy lusták lesznek az emberek. :K
    Nem egy embert ismerek, aki még most is negyvenegypár Forintos percdíjjal telefonál, mert eddig nem volt kedve váltani, de még olyanról is tudok, akinek a régi alap Vitamax csomagja volt, ami 70Ft körül volt, ami akkor még kedvezőnek számított, és csak azért váltott át egy kb feleannyiba kerülő csomagba, mert a szolgáltató küldött neki egy sms-t hogy most már tényleg muszáj váltani, mert végleg kivezetik a csomagját a piacról.
    Emiatt írtam azt is, hogy ha nem találnak ki egy jó kampányt, vagy egy megfelelő segítséget a váltáshoz, számhordozáshoz, akkor nem lesz eléggé rugalmas a megcélzott közönség és nehézkes lesz az előrehaladás.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz arnyekxxx #180 üzenetére

    Ha az első hónapban 37 percet beszélsz, a másodikban meg 30-at, akkor is 29,50 volt az általad telefonálásra vetített percdíjad (meg marad 47 Ft, ami a következő feltöltéskor is meglesz)

    #183 Nem nekem félő, hanem a Tesco-nak, hogy nem jön be a számításuk.

    Persze ha kitalálnak olyan akciókat is, hogy pl egy adott hónapban x összegű vásárlás esetén kapsz valamennyi értékelhető plusz feltöltést, akkor már többeket megfognak vele. Meg ha azt mondják, hogy pl a Clubcard pontok esetén a feltöltések 5%-át még jóváírják pontokban, tehát 2000-es feltöltésnél 100pont, akkor ezekkel már sok embert megfognak.

    cskamacska
    Pont ezt mondta ha jól emlékszem DS39 is. :K
    Erről az egészről a Jóbarátok Bumm, szívtál! vetélkedője jut eszembe. A végén a TV vezetői eltörölték a játékot, mert túl bonyolult volt a tesztközönség számára. Szerintem itt is erről lesz szó.

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz szab.tam #203 üzenetére

    Szerintem az ügyfélszolgálatos hölgyek, urak már előre rettegnek, hogy mikor tűnik fel egy Tesco mobile ügyfél a panaszával.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz Sztif #207 üzenetére

    Nem, a bónusz esetén is 59Ft a percdíj.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz KoPy89 #221 üzenetére

    Kipróbálod 190Ft-ért a Tescofont?

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz JetiRulez #233 üzenetére

    Elég 2000-et lebeszélni 29.50-es percdíjjal számolva...

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák