Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    válasz arnyekxxx #34 üzenetére

    Ha 60 percet beszél a Jóska bácsi, akkor Tesco-nál még maradni foga kártyáján 460Ft, ami a 30 nap végén nem tűnik el, ott marad. Ugyanekkor a Lidl-kártyán 20Ft marad.Éppen ezért remek ez a csomag üzleti szempontból, mert nagyobb összeget fogsz látni a számládon 30 nap múltán, ha nem beszéled le, csak a felét. De a pszichológiája a következő a már jól ismert Kovács Pista szemszögéből:

    - 2000Ft-nyit mindenképp le kell beszélnem, mert az csak 30 napig él (mivel a kedvezményt használod el előbb). Ez fél óra, annyit eddig is telefonáltam általában. Tehát ha 33 percet telefonálok, akkor a számlámon még mindig marad 2000Ft, amennyit kifizettem a feltöltőkártyára, ergo ingyen beszéltem.
    - 33 és 66 perc között is jól járok, mert a percdíjam nagyon jó. Ha pedig nem beszélem le, akkor még sok pénzem marad. Pl ha 50 percet beszélek 30 nap alatt, akkor is marad még 1050Ft a számlámon, tehát 950Ft.ért beszéltem 50percet. Jó vagyok, 19Ft-os percdíjjal beszéltem.
    - ha elérem a 66 percet, akkor telefonáltam a legdrágábban, mert akkor 29,50Ft volt a percdíjam.
    - rendszeresen járok a Tesco-ba, tehát nem kell félnem attól, hogy elfelejtek venni újabb kártyát, hogy a kedvező percdíjam tovább éljen (ha meg még sms-t is küldenek 30 nap végén, akkor elég lesz csak megvennem a feltöltőkártyát, aztán majd otthon feltöltöm, ha jött az sms)
    - ha tudom, hogy valamelyik hónapban többet kell telefonálnom, akkor nem 2000Ft-ra töltöm fel, hanem pl 4000-re, akkor ha abban a hónapban ha pl 1000 percet beszéltem, még mindig marad 2900Ft a számlámon, tehát 1100Ft-ért beszéltem 100 percet.

    Persze ott van a negatív oldal, hogy a megmaradt összeget csak telefonálásra tudja majd elhasználni Kovács Pista, ráadásul 59Ft-os percdíjjal, kivéve, ha megint vesz 30napra egy 2000-es csomagot, mert akkor a fennmaradó összeget is le tudja beszélni nem olyan magas költségen.
    De amikor vége egy hónapnak, akkor vagy legrosszabb esetben felhasználja a teljes keretét az illető, ez esetben 29,50Ft-ért telefonált, vagy egy látszólag jelentős összeg marad a számláján.
    Egyedül azok járnak/járhatnak rosszul ezzel a csomaggal, akik 30 percet sem telefonálnak 30 nap alatt. Ilyen személy viszont nincs sok.

    Szóval alapvetően átgondolva ezt a csomagot, nagyon jó lehetőséget ad a felhasználóknak, bármit is mondtok.
    Ha pedig ez csak bevezető akció, aminek fél év múlva vége, akkor fél év múlva vagy számhordozás, vagy új szám és kész.

    Ugyanakkor a Tesco ha semmit nem keres ezen a szolgáltatáson, már akkor is magához köti az embereket. Zseniális húzás a részükről :R

    MOD
    Közben olvasom, miket írogattok egypáran :Y
    Utánaszámoltatok egyáltalán?? Nem csak akkor éri meg, ha az egészet lebeszéled :U
    A Tesco-nak nem a telefonálás lesz benne az üzlet, hanem az, hogy ha már náluk van egy nagyon kedvező telefonos szolgáltatásod, akkor már úgyis oda mész majd vásárolni is. Először azért, mert ott veszed a feltöltőkártyát, utána meg azért, mert már megszoktad, hogy ott vásárolsz.
    Ez a csomag-konstrukció pedig baromira megéri, sőt, a legkedvezőbb szabadon elérhető csomag a keveset beszélők számára.

    #46 pont arra válaszoltam, hogy a felhasználónak is megéri, és nem csak akkor, ha az egész összeget teljes mértékben lebeszéli. :(

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák