Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfurko

    senior tag

    Gyakorlati jelentősége nincsen a dolognak, de eléggé gáz a válasz. Egyrészt, lehetett volna a kezelési útmutatóhoz egy hibajavítást adni, másrészt el lehetett volna ismerni, és egy frissítéssel javítani. Nem, ehelyett jön a "mindig így szállok le".
    Nem értem, egyeseknek hogy nem tűnik fel, hogy 31-nél lehet bekapcsolni (vagyis 31-et mutat aktiválás után), de 30-ra is lehet állítani (és itt most nem a 30 a fontos, lehetne 70 is az alsó határ, ezt reklamáljátok a managereknél). Hol ebben a logika? Persze, lehet a hiba a tempomat aktiváló kódban is, ami pl. felfele kerekíti a pillanatnyi értéket (biztos, ami biztos, nehogy nulla legyen :D ).
    Nekünk, hozzáértőknek, csak az a gondunk, hogy mennyit érhet az egész minőségbiztosítás, ha ilyen egyszerű dolgok sem a specifikáció szerint működnek, vagy nem veszik észre, hogy a specifikációk nincsenek összhangban egymással. Egy ilyen nüansznyinak tűnő hiba határhelyzetben életveszélyes is lehet akár.
    A mi autónk pl. légzsák hibát jelzett, mert voltam olyan elvetemült, hogy a forró autóba ülve egyből lehúztam az ablakokat és miközben azok mentek lefele, közben mertem gyújtást adni... Szervízbe kellett menni, hogy kitöröljék a hibát. Ja, nem francia, hanem VW konszernes. Majd kipróbálom ezt a tempomatot is, hátha nekünk is jár ez a feature.

Új hozzászólás Aktív témák