Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz tomcs #271 üzenetére

    ''Emlitettem, csoportot sokkal jobban tudunk modellezni, mint egyent, ha meg csoportszinten akarjuk, akkor az osszesnek bele kell fernie, jopar lepes melysegig. Pusztan lokalisan gondolkodo MI-nel meg mar ma tudunk sokkal jobbat..''
    Ne keverjük a dolgokat! Más a szociológia, és más az AI. :)

    ''Az viszont mar nem egy olyan irrealis elvaras, hogy pc-re megirjak ugy, hogy nehany altalanos szamitoegysegen parhuzamositva + eros grafikus mag, x-re ugyanez, nehany altalanos mag + eros grafikus rendszer, akkor ez mehessen PS3-ra is. Nem a jelenlegi soros PC-kod ujraforditasa kell hogy jol menjen, hanem legalabb vmi nem megszabott szamu vegrehajtoegysegre irt kod portolasa legyen viszonylag problemamentes. Lehet hogy igazabol az, csak rosszul latjak, vegulis alapjaiban veve a jelenlegi PS es X sokkal jobban hasonlit meg igy is egymasra, mint az elozo generaciok, marpedig ott is voltak multiplatform cuccok, minden bizonnyal akkor is voltak kozos kodreszletek.''
    Igen, ma már, hogy ideje nekiállniuk kihasználni a többmagos procikat, kicsit más a helyzet, mint pl. 2 éve.

    ''tudod hogy nem ez volt a dolog lenyege, hanme az hogy a legrosszabb eset az erdekes. Ha a legrosszabbra is eleg jo akkor lehet hasznalni.''
    Na, van itt egy ilyen: [link]
    Csakhogy: a. teljesen átlagos GCC-vel fordították a tesztet, nem a PPU-ra jól optimizáló speciális változattal (és főleg nem az IBM még jobb saját compilerével), b. AltiVec kód sehol, márpedig úgy SIMD kódban az órajeleltérés miatt 2x gyorsabb lett volna (oké, most nem arról van szó, de akkor is). (Azt mondanom sem kell, kicsit gáz, hogy ''PS3''-ként van feltüntetve, holott itt csak a PPU-ról van szó.)

    ''De ketszer annyi targy ketszer olyan latvanyos, es csak ketszer annyi szamitas.''
    Ez nem olyan biztos, ha több is hat egymásra.

    ''Ellenben egy gazaramlasokat valosagosan modellezo fust / kodaramlas sokszorta nagyobb feladat, mint amennyit hoz.''
    Ezt is lehet skálázni.

    ''Meg ha az engine kesz es azt csak hasznalni kell, akkor is sokkal reszletesebben kell a palyakat megcsinalni, egy targyrol nem eleg ismerni az alakjat, hanem tomeget, annak eloszlasat, toresek, ilyesmik eseten egy rakat egyeb tulajdonsagat tarolni kell.''
    Nono, a tárgyak többségéhez egyszerűen hozzá lehet rendelni egyforma értékeket, vagy néhány csoportba lehet őket sorolni, és úgy. Csak a kiemelt fontosságú tárgyakkal kell külön foglalkozni.

    ''Le lehet meg modellezni a karakter vernyomasat is, hogy meg elethuebbes spricceljen, csak az a baj hogy egy szint utan reszletesseg - mint mondtam baromi koltseges -''
    ...és tök fölösleges is. :)

    ''nem hoz annyi javulast az elmenyben, mint amit 1-2 erdekesebb otlet, szepen kidolgozott jelenet adna.''
    A fizikai kialakításba is bele lehet vinni jó ötleteket, stb. (Persze nem a másik helyett, hanem mellett.)

    ''Olyan nincs, hogy egy konfigon egy beallitassal neha 10 neha 200.''
    Persze, nem ugyanazon a konfigon, de attól még így van, mivel sok különböző konfig létezik. Ha ebbe előre belegondolnak, bele sem kezdenek annak idején... :)

    ''Oke hogy ingadozik, meg lehet neha extrem alacsony, PC-n ez az olcsobb/regebbi komponensek miatti kompromisszum.''
    Az, hogy egy adott konfigon, egy játékon belül is elég szépen ingadozik, az inkább az odafigyelés, alapos tervezés hiánya.

    ''Fix hardveres konzoljatek eseten viszont semmilyen korulmenyek kozott nem engedheto meg hogy lathatoan szaggasson, ugyanis pont ilyesmik adjak az egesz konzol koncepcio elonyet.''
    Persze. Viszont itt 200fps-re sincs szükség, mert senki sem fogja méricskélni.

    Dare2Live: ''Mondjuk kiváncsi vagyok, hogylesz egy konzol nextgen summa 512memoval.....'' -- x360-ban is ennyi van. nextgen compared to last gen consoles...

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák