- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Tikakukac #28 üzenetére
Ha fizetős szolgáltatás keretében kapsz kéretlen reklámot, az azt feltételezi, hogy ténylegesen szerződést kötöttél az adott szolgáltatóval. Ez esetben meg kell nézni, hogy milyen jogokat, lehetőségeket tartalmaz a szerződés. Persze gond, hogy ezek a szerződések a legritkább esetben "olvashatóak" még számomra szakmabeli számára is, nemhogy a felhasználók normális 99,9%-a számára.
A józan paraszti ész és a gazdasági valóság alapján létjogosultsága van a vegyes, tehát fizetős + reklámos szolgáltatásoknak (legjobb példa: újság), de a fizetős ügyfelek helyzetével visszaélni ótvarosan nagy surmóság -- vagy bénaság.
A fő gondom a morális széplelkemen túl az, hogy a blokkolók éppen a rossz irányba visznek el, torzítják a piacot, a nem blokkolók számára még nehezebben elviselhető reklámokra és/vagy a jelzetthez hasonló lépésekre kényszerítik a tartalomszolgáltatókat, ami egy bizonyos kritikus tömeg elérésével lavinaszerű összeomlást eredményezhet a reklámpiacon, viszont mivel a reklámpiac tartja el a tartalompiacot, ezt mindenki megszívhatja. Ez persze egy negatív, de reális forgatókönyv.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs