Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Tikakukac #28 üzenetére

    Ha fizetős szolgáltatás keretében kapsz kéretlen reklámot, az azt feltételezi, hogy ténylegesen szerződést kötöttél az adott szolgáltatóval. Ez esetben meg kell nézni, hogy milyen jogokat, lehetőségeket tartalmaz a szerződés. Persze gond, hogy ezek a szerződések a legritkább esetben "olvashatóak" még számomra szakmabeli számára is, nemhogy a felhasználók normális 99,9%-a számára.

    A józan paraszti ész és a gazdasági valóság alapján létjogosultsága van a vegyes, tehát fizetős + reklámos szolgáltatásoknak (legjobb példa: újság), de a fizetős ügyfelek helyzetével visszaélni ótvarosan nagy surmóság -- vagy bénaság.

    A fő gondom a morális széplelkemen túl az, hogy a blokkolók éppen a rossz irányba visznek el, torzítják a piacot, a nem blokkolók számára még nehezebben elviselhető reklámokra és/vagy a jelzetthez hasonló lépésekre kényszerítik a tartalomszolgáltatókat, ami egy bizonyos kritikus tömeg elérésével lavinaszerű összeomlást eredményezhet a reklámpiacon, viszont mivel a reklámpiac tartja el a tartalompiacot, ezt mindenki megszívhatja. Ez persze egy negatív, de reális forgatókönyv.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák