Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz martonx #195 üzenetére

    [link] - ez egy márciusban bejelentésre kerülő játékhoz készült motor tesztjelenete. Egészen egyértelműen látszik, hogy a DX11 nem bírja a CGI filmekből lopott technikákat. Sokkal több van ebben, mint 300%. De fontos egyébként, hogy a Nitrous motor már nem úgy működik, mint egy átlag mai valós idejű játékhoz használt motor, inkább a Pixar animációs rendszerének nem valós időben alkalmazott technológiáit követi, csak éppen valós időbe ültetve. Abszolút lehetséges a mai hardverekkel, az API ami ezt megakadályozta. Persze majd a végleges Nitrous játékokban már nem lesz DX11 port, nem éri meg optimalizálni rá, mert nem menne senkinél sem 10 fps fölé.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák