Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bb0t #30 üzenetére

    Ha munka múlik rajta, akkor ott a rendszer kiadójának, karbantartójának helpdesk csatornája ha tényleg nagyon sürgős és nem várhat. De mondjuk nem tudom milyen élethelyzet az, ahol magánemberként az ügyesbajos dolgaidhoz perceken belül kell a válasz. Arról nem is beszélve, hogy a Helpouts jellegéből adódik, hogy előre kell időpontot foglalni. Szerintem kevesen lesznek akik ott ülnek teljes munkaidőben a kamera előtt mint egy jó callcenteres és várják a kérdéseket... :D

    Meg mire időpontot foglalsz mondjuk a foglalástól számított +2 óra időpontra (ha nagy mázlid van), akkor talán már a fórumon is megkapod addig a választ.

    Én továbbra sem érzem, hogy ez a fórumozósdinak közvetlen konkurenciát jelentene. Ha azonnal elhárítandó problémád van, akkor arra a support ad majd segítséget, nem egy bejelentkezős, időpont foglalós, webkamerás tanácsadás és erre eddig a fórumozás sem volt igazán alkalmas, maximum csak nagyon korlátozottan, hiszen ott meg azoktól függsz akik ingyen segítenek a saját szabadidejükben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák