- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz Feketelaszlo #85 üzenetére
A bukókeret problémája, hogy merev. És nem nyel el energiát. A modern autók feladata ütközéskor energiát elnyelni és ez által csökkenteni az utasokat erő erőket. Ez meg sok helyen plusz anyag beépítésével lehetséges.
-
bambano
titán
válasz Feketelaszlo #85 üzenetére
az a motor a legzöldebb, amit le sem gyártanak...
"S jó az, ha tömeg=biztonság képletre gyúrnak az autógyártók?": egyrészt soha nem jó az, ha egy képletre gyúrnak, másrészt soha nem jó az, ha okos jogászok íróasztal mellett döntenek arról, hogy mire kellene gyúrni.
a biztonság például ilyenek miatt javult, hogy volt egy sima ajtaja az autónak, abba beleraktak két bazi nagy acél vascsövet és attól jó lett az oldalbiztonság. Meg plusz 10 kiló az ajtóba. Vagy régen csináltak egy szép, vékony szélvédőkeretet, viszont ha tetőre tetted az autódat, összerogyott. Mostanában meg olyan szélvédőkeret csinálnak, hogy egyrészt nem látsz ki mögüle, másrészt ha ráejted az autót, visszapattan. plusz 30 kiló.
ráteszi a bolondja a 22 collos úgynevezett "könnyűfém" felnit az autóra, emiatt /30-as gumi kell rá, de hogy azzal is lehessen közlekedni, 3x akkora lengéscsillapító kell. plusz 40 kiló. acél felni 8 kiló üresen, "könnyűfém" felni 15 kiló. puff 50 kiló.
régen, amikor még volt tél, a motort elhajtotta egy vízpumpa, volt benne két vízkör egy termosztáttal, oszt jónapot. ma kell bele 2-3 vízpumpa, 2-3 olajpumpa, külön hűtőkör a 3 turbónak, stb. hogy a mérsékelt égövből a mediterrán éghajlatba átcsúszott vidékeken ne fázzon a tisztelt júzer segge, illetve ne főzze szét az első motorleállításkor a motort. plusz 100 kiló. ehhez nagyobb akksi, több érzékelő, stb.
és így tovább...
(#87) Kopi31415 a mai modern autók jellemzően két jól elkülöníthető részre oszlanak: utascella, ahol nem szeretik a deformálódást és energiaelnyelő zóna, ahol meg igen. a bukókeret ne deformálódjon.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen