Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Ha mást nem is, de kaphatnának az érintett vásárlók +2-3 év teljes körű garanciát. Ez, ha amúgy jól dolgozott a cég, nem jelent nagy érvágást. Ha meg mégis, akkor magukra vessenek. Ha tönkre megy a cég a kártérítésbe, akkor majd felvásárolja valaki és felépíti újra, ha meg nem akkor is bőven lesz miből választani. Az nem kifogás, hogy nincs elég pénze helyrehozni azt, amit szándékosan valószínűleg a felső vezetők és az igazgatótanács tudtával csináltak. Ha csődbe is mennek, a fejlesztéseik és a márkanév biztos megmarad.

    Ráadásul láthatóan a hybrid és tiszta elektromos meghajtás kora a küszöbön áll, és a Tesla esetéből látszik, hogy nulláról indulva is meg lehet ugrani azt a know-how-t pár év alatt, amire a nagy tradicionális autós cégek nem voltak képesek évtizedek alatt. Ergo a benzin és dízelmotorokról összegyűjtött tudás hamarosan tizedét sem fogja érni...ráadásul talán még csak az elején vagyunk a botrányoknak. Trükközik szinten mindenki és nem csak a kibocsájtással, hanem a fogyasztással is. Azt is megpiszkálják majd, amint elült a por.

    Amelyik autógyárnak volt esze, annak már régen van akkufejlesztő/gyártó leányvállalata. Minden azon fog múlni a következő 50 évben, hogy kinek lesz kisebb / könnyebb / olcsóbb / tartósabb akkuja az autóiparban.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák