- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozás topic
- Mobilinternet
- Apple TV+
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz #06658560 #25 üzenetére
a tesla marketingereje az volt, hogy szép, gyors és jól használható elektromos autó, a piacon egyedülálló, jövőbe mutató belső térrel. vagy úgy gondolod, hogy valami zseniális marketinggel és egy sz*r termékkel sikerült lepipálniuk a teljes autóipart, toyotástul, bmwstül, vw-estül?
egyszerűen csak megléptek egy akkora újítást, amit az elkényelmesedett gyártók az elkövetkező 10 évre terveztek csepegtetni aranyáron a vásárlóknak. ugyanaz a sztori, mint az első iphone. jött egy ember, aki gyártott valamit, amire tényleg szüksége van az embereknek. remélem itt is elmegy a piac a tesla után, és ugyanaz lesz az autózásban, mint az okostelefon-forradalom volt az elektronikában.A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs