Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz fatal` #51 üzenetére

    És azt is hozzászámoltad, hogy esetleg (nem tudom, nem néztem utána) többen járnak koncertre, mint akkoriban?

    Igen, ebben igazad van, de nem hiszem hogy megtöbbszöröződött volna. Viszont ha már kukacoskodni akarunk, akkor már annak is utána lehet gondolni, hogy időközben mekkorát fejlődött a technika, és nem csak otthonra veszed a hanglemezt, hanem utazás közben, bárhol hallgathatsz zenét. Ergó a zene iránt a kereslet nőtt (persze ez és a warez kölcsönösen erősítették egymást, de valószínűleg warez nélkül is meg lett volna ez a tendencia).

    A kiadó szerintem senkit nem érdekel, ha nem lesz rá szükség nem lesz. A tartalmat az előadók állítják elő.

    Habár a kiadók valóban elavult struktúrák, azért teljesen nem hagyhatóak ki (ha már minőségi zenéről beszélünk) a láncból. Vannak feladatok, amiket bizony valakinek el kell látnia, és az előadóknak nem feltétlenül van meg rá az erőforrása/kapacitása/tudása (pl.: a technikai háttér biztosítása, jogi képviselet, stb). Namármost ezek sokkal hatékonyabban intézhetőek egy olyan szervezeten keresztül, aki specifikusan ezzel foglalkozik. Most hogy hogy hívjuk ezt a szervezetet, az nem számít.

    Akik valóban feleslegessé váltak azok a terjesztők.

    #45 {Zodiac}:
    Na most, azért tök hülyeség erről valójában beszélni, mert a hőskorban a lemezek olyan előadóktól jöttek, akiknek a lemezét érdemes volt megvenni az adott műfaj kedvelőinek.

    Na ne röhögtess. Valóban felhígult a piac, egyrészt a mesterségesen felfuttatott, megélhetési zenészek (illetve az egykor még jónak számító, mára már kiégett az önkritika bármilyen formájától mentes vén f@szok), másrészt a költségek csökkenése miatt ma már JóskaPista is simán lehet rockzenésznek/DJ. De azért ma is van sok jó a sok szemét között, csak lehet nem a régi műfajok kiégett művelői között kell keresni. ;)

Új hozzászólás Aktív témák