- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
Azért a választás legtöbbször azt jelenti, hogy hova fér be. Alonso is szerintem inkább ment volna a Mercedeshez, de nem volt rá lehetősége. Középcsapatoknál már nehezebb a dolog, mert ott évről-évre óriási fejlődések meg visszaesések vannak (Williams és Lotus tavaly), ezeket azért nem könnyű megjósolni látatlanban.
Az meg, hogy ki mennyire "fejleszt" (nevezzük tényleg inkább úgy, hogy célzott visszajelzéseket ad), szerintem rejtve marad előttünk, a verseny- és csapatmérnökök tudhatják csak igazán.
De érdekes Massa egyik nyilatkozata is, aki már távozott a Ferraritól (tehát nem kötötte semmi), amikor ezt mondta: „Fernando” – mondta határozottan Massa arra a kérdésre, hogy ki volt a legerősebb csapattársa pályafutása során. „Schumacher gyors volt, de intelligencia szempontjából Alonso jobb, mert egyszerűen tökéletesen össze tudja rakni a dolgokat.” Én nem gondolnám ugyan, hogy jobb lenne Schumachernél, de mindenesetre érdekes, hogy Massa így látja (Domenicali Schumit tartotta jobbnak). Az is sokat mond, hogy amikor nem jöttek az eredmények, senki sem hibáztatta a pilótákat, hanem sorra hullottak a technikai emberek és vezetők fejei. Pedig legtöbbször csak pilótaváltással szoktak élni a csapatok. De bonyolult ez, na, én nem merem rámondani senkire se, hogy ő a legjobb "autófejlesztő", mert kívülállóként nehéz megítélni.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Feherfy
tag
Köszönöm a kicsit se lenéző megszólítást.
"ez szemészeti vagy értő olvasásbeli probléma lesz." - Mire gondolsz? Én láttam hogy 2014-ben a Ricciardo-Vettel párharcot magasan az ausztrál nyerte. Sőt, még az általatok annyira kedvelt ponttáblázatban is el tudtam olvasni.
"Másrészt egy vita során nem kell meggyőznöd a vitapartneredet, mint ahogy neki sem téged. Ütköztettek véleményeket, de ha nincs közös találkozási pont - márpedig szemmel láthatóan nincs -, akkor annyi, nem kell az ebet kötni a karóhoz, tovább kell lépni." - Ebben van igazad. Én csak magamból indultam ki, hogy szeretek úgy eszmecserét/vitát folytatni, ahol az a cél hogy megismerd más álláspontját, esetleg tanulj is valamit. Nem a "politikai" vitára számítottam, ahol egymás szavainak kiforgatása a cél.
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
Na várj. Én magamat nem érzem kompetensnek ahhoz , hogy szimplán kijelentsem, hogy ki a jobb. Az nyilvánvaló, hogy mindenki a kedvencét tartja a legjobbnak. De ettől még ezt nem merném sehol sem leírni, ezért inkább adok a szakértők és bennfentesek véleményére. Márpedig náluk ilyen vagy olyan okból Alonso az első. Elfogadnám azt is, ha Vettelt mondták volna, ahogy Schumit is elfogadtam. Nekem csak az a bajom, hogy itt a Vettel-fanok részéről annyi az indok, hogy 4 éven keresztül ő volt a világbajnok, tehát ő a legjobb. Azt senki nem veszi számításba, hogy a legjobb autóban ült 4 évig. Hamilton (és Alonso) renoméja is akkor emelkedett, amikor gyengébb autókba ült és azokkal is villantott valamit. Vettelnél ez az idő most jött el (bár ha azt vesszük, már tavaly is ez volt, és a csapattársa 3 győzelmet szerzett úgy, hogy Vettel is a pályán volt, hiba nélkül), ezért is várnék a "végleges" értékeléssel. Alonsónak is volt egy "gyengébb" éve, a 2007-es, ezt is el kell ismerni.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
nagyúr
azért vicces ez a "Button érdemtelenül..." téma, mert ha elfogadjuk, hogy ő nem érdemelte meg, akkor 2009-ben ki érdemelte volna meg? Vettel, akinek az év második felében volt a legjobb autója, nem az elsőben?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...