Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz DM-Fan #35642 üzenetére

    Visszatérve, az id re jellemző, hogy kevésbé skálázható játékai voltak/vannak. Nem a tipikus, árral együtt mozgás a stílusuk. Egymást közt szólva, ezt nem is bánjuk, mert gyakorlatilag ők diktálják a valódi fejlődést.

    Valóban magas volt a annó a quake2/doom3/rage gépigénye, de soha addig nem látott dolgokat igyekeztek elénk tenni (a megatexture-t még nem vizsgáltam, lehetséges, hogy a battlefield3 is megoldja a maga módján hasonlóképpen ugyanezt).

    Jó példa a Farcry. Szintén hatalmas területeket, gyönyörű efekteket és félelmetes poligonmennyiséget mozgatott, de bármennyivel is "tákoltabb" volt a half-life, szerintem sokak szíve csücske mind a mai napig, jobban szerettük/jük az ötletessége és összetettsége miatt.

    (#35620) Edgeri
    bocsa a két KK és hibák miatt, tableten írogatok és fekve teázok, valami franckarika fertőzést kaptam el a páromtól, mandula és fejfájós... :O

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák