- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen program, ami...?
-
IT café
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #35641 üzenetére
A Half-Life 2 pont a fizikára (is) épülő hihetetlen ötletessége, változatossága és a Source motor által biztosított hatalmas terek kezelése miatt lett elképesztően sikeres. Ehhez még hozzájött, hogy a futási minősége is kiváló volt szinte minden akkori platformon.
Persze, az első rész még Quake 2 motorra épült, de akkor igazából minden FPS arra íródott, mert egy stabil, de jól alakítható motor volt. A Source már tudtommal nagyon eltér ettől a vonaltól, pláne a Havok-kal megspékelve. A sok apró, mozgatható objektum és a a rengeteg textúra megkövetelte egy végletekig precíz, de jó erőforrás-kihasználású stabil motor meglétét.
Szerintem az új Tech engine-en még bőven van mit csiszolni, már közel sem olyan könnyen adaptálható környezet, mint amilyen a Quake 2 motor volt anno. Vélhetőleg a jövőben a fejlettebb hardvereknek és a további optimalizálásnak köszönhetően sokat fog még javulni. Legalábbis ebben reménykedem, mert a Doom 4-től nagyon sokat várok.
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Milyen légkondit a lakásba?
- BestBuy topik
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen