Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz DM-Fan #35640 üzenetére

    Egyetértek abban, hogy jobb a havoc, az akkori tech engine saját fizikája, de ha végig gondoljuk a hl2 előtti időszakban nem is volt még korrekt fizikai megvalósítás fps-ekben. Ebben is egyedi. A korábbi fps (és ötlettelenségük) miatt nem lett volna kihasználva. Ráadásul tudtommal már a half-life 1 engine is quake2-re épült, majd ezt továbbgondolva született meg a "saját" motor, melynek korai változatain is jól látható, hogy toldozott-foltozott, tele briliáns ötletekkel, melyek megvalósításához elképesztő idő kellett. Tévedek?

    A doom esetén csak arra akartam utalni, hogy John Carmack, szemben az engine-t felhasználó fejlesztőkkel; pálya, karakter és sztori készítőkkel, akar és tud is újítani.

    Az újabb id motorok a havoc tudását már "szagolgatják"? Talán, még mindig fel kell kötni a gatyát a nagy, több száz fős fejlesztőknél, hogy lekörözzenek pár hozzáértő embert?!

    Lásd unreal engine, cryengine, stb.

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák