Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz olbaidhun #35641 üzenetére

    A Half-Life 2 pont a fizikára (is) épülő hihetetlen ötletessége, változatossága és a Source motor által biztosított hatalmas terek kezelése miatt lett elképesztően sikeres. Ehhez még hozzájött, hogy a futási minősége is kiváló volt szinte minden akkori platformon.

    Persze, az első rész még Quake 2 motorra épült, de akkor igazából minden FPS arra íródott, mert egy stabil, de jól alakítható motor volt. A Source már tudtommal nagyon eltér ettől a vonaltól, pláne a Havok-kal megspékelve. A sok apró, mozgatható objektum és a a rengeteg textúra megkövetelte egy végletekig precíz, de jó erőforrás-kihasználású stabil motor meglétét.

    Szerintem az új Tech engine-en még bőven van mit csiszolni, már közel sem olyan könnyen adaptálható környezet, mint amilyen a Quake 2 motor volt anno. Vélhetőleg a jövőben a fejlettebb hardvereknek és a további optimalizálásnak köszönhetően sokat fog még javulni. Legalábbis ebben reménykedem, mert a Doom 4-től nagyon sokat várok.

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák